Stratejik boyutuyla destinasyon pazarlaması
tarafından
 
Şengül, Serkan.

Başlık
Stratejik boyutuyla destinasyon pazarlaması

Yazar
Şengül, Serkan.

ISBN
9786052083109

Yazar Ek Girişi
Şengül, Serkan.

Fiziksel Tanımlama
160 sayfa : şekil ; 24 cm.

Genel Not
Kaynakça bölüm sonlarındadır.

İçerik
İÇİNDEKİLER -- BİRİNCİ BÖLÜM DESTİNASYON KAVRAMI -- GİRİŞ 9 -- 1.1. DESTİNASYON KAVRAMI 10 -- 1.2. TURİZM VE DESTİNASYON İLİŞKİSİ 11 -- 1.3! DESTİNASYON TÜRLERİ 14 -- 1.4. DESTİNASYON ÇEKİM UNSURLARI 16 -- 1:41. Fiziki Coğrafya 17 -- 1.4.2. Kültür ve Tarih 18 -- 1.4.3. Aktiviteler 19 -- 1.4.4. Özel Etkinlikler 19 -- 1.4.5. Üstyapı 21 -- 1.4.6. Altyapı 22 -- 1.4.7. Eğlence 22 -- 1.4.8. Pazar Bağı 23 -- SONUÇ 24 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 25 -- İKİNCİ BÖLÜM -- DESTİNASYON PAZARLAMASININ KONUSU VE KAPSAMI -- GİRİŞ 27 -- 2.1. DESTİNASYON PAZARLAMASI 28 -- 2.2. DESTİNASYON PAZARLAMA KARMASI 31 -- 2.2.1. Destinasyon Pazarlamasında Ürün 34 -- 2.2.2. Destinasyon Pazarlamasında Fiyatlandırma 36 -- 2.2.3. Destinasyon Pazarlamasında Dağıtım Sistemi 38 -- 2.2.4. Destinasyon Pazarlamasında Tutundurma 41 -- 2.2.5. Destinasyon Pazarlamasında Hedef Kitle 43 -- 22.6. Destinasyon Pazarlamasmda Fiziksel Kanıtlar 45 -- 2.2.7. Destinasyon Pazarlamasmda Süreçler 47 -- SONUÇ 49 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 50 -- ÜÇÜNCÜ BÖLÜM -- DAĞITIMSYON PAZARLAMASINDA ÜRÜN GELİŞTİRME VE -- GİRİŞ -- 3.1. TURİZM ÜRÜNÜ KAVRAMI 53 -- 33DESTİNASYONLAR İÇİN ÜRÜN GEI^feME 57 -- .3. DESTİNASYONLARIN URUN GELİŞTİRME NEDENLFRİ -- 3.4. DESTİNASYONLARDA ÜRÜN GELİŞTİRME Sİ'JRFrf -- 3.5. DESTİNASYONLARDA ÜRÜN YAşlŞM EVRELERf[ -- SONUÇ STINASYON PAZARLAMASINDA DAĞITIM 54 -- bölüm kaynakçasi 69 -- 70 -- dördüncü bölüm -- ™MrNo^rMAsiNDA hedef eazar -- GİRİŞ -- se'SnSl!™™ -- 4'24,2EiÜEF FAZAR , VE DESTİNASYONLAr İçİn ÖNEMİ.::.... 75 -- 422' PazarIama (T™ Pazar) Stratejisi.... 76 -- .2.2. Farklılaştırılmış Pazarlama (Çok Bölüm) Stratejisi. 76 -- 4.3. KONUMLANDIRMA^aZarIama ^ ^ 77 -- SONUÇ 78 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 81 -- 82 -- BEŞİNCİ BÖLÜM -- DESTİNASYON MARKALAMA -- GİRİŞ -- 5.1. MARKA KAVRAMI 84 -- 5.1.1. Markanın Tanımı ve Önemi 84 -- 5.1.2. Markanın İşletme ve Tüketiciler Açısından Fonksiyonları 86 -- 5.1.3. Markanın Özellikleri ve Türleri 88 -- 5.2. DESTİNASYON MARKALAMA 88 -- 5.2.1. Destinasyon Markalamanın Tanımı ve Kapsamı 91 -- Destinasyon Markalamanın Tanımı Ana Unsurları 93 -- 5.2.2.I. Destinasyon Marka Denkliği... 93 -- 5.2.2.2. Destinasyon Marka İmajı 97 -- 5.2.2.3. Destinasyon Marka Kimliği 100 -- 5.2.3. Destinasyon Markası Oluşturma Süreci 103 -- 5.2.4. Destinasyon Marka Stratejileri 108 -- 5.2.4.1. Destinasyon Farklılaşma Stratejisi 109 -- 5.2.4.2. Birlikte Markalama (Co-Branding) Stratejisi 110 -- 5.2.4.3. Şemsiye Markalama Stratejisi 111 -- SONUÇ 112 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 114 -- ALTINCI BÖLÜM DESTİNASYON İLETİŞİMİ -- GİRİŞ II9; -- 6.1. DESTİNASYON İLETİŞİMİ 120 -- 6.2. DESTİNASYON İLETİŞİM ARAÇLARI 122 -- 6.2.1. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Halkla İlişkiler 122 -- 6.2.2. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Reklamlar 123 -- 6.2.3. Destinasyon İletişim Aracı Olarak İnternet 123 -- 6.2.4. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya 126 -- 6.2.5. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Dizi ve Filmler 132 -- 6.2.6. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Etkinlik ve Festivaller 134 -- 6.2.7. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Spor -- Organizasyonları 135 -- 6.2.8. Destinasyon İletişim Aracı Olarak Tanıtım Turları 136 -- SONUÇ 137 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 138 -- YEDİNCİ BÖLÜM -- DESTİNASYON YÖNETİM ÖRGÜTLERİ -- GİRİŞ 141 -- 7.1. DESTİNASYON YÖNETİM ÖRGÜTLERİ 142 -- 7.1.1. Destinasyon Yönetim Örgütlerinin Oluşumu 142 -- 7.1.2. Destinasyon Yönetim Örgütlerinin Görev ve -- Sorumlulukları 143 -- 7.1.3. Destinasyon Yönetim Örgütlerinin Amaçları 145 -- 7.1.4. Destinasyon Yönetim Örgütlerinin Rolleri 148 -- 7.1.5. Destinasyon Yönetim Örgütlerinin Paydaşları 150 -- 7.2. DESTİNASYON YÖNETİMİNDE ÖRGÜLENMF. MODELLERİ 151 -- 7.2.1. Faaliyet Gösterdikleri Bölgelere Göre 151 -- 7.2.1.1. Ulusal Turizm Örgütleri 153 -- 7.2.1.2. Bölgesel Turizm Örgütleri 154 -- 7.2.1.3. Yerel Turizm Örgütleri 154 -- 7.2.2. Finansman Kaynağına Göre 155 -- 7.2.2.1 Kamu Sektörü Ağırlıklı Örgüt Modeli 156 -- 7.22.2. Kamu-Özel Sektör Ortaklığı Örgüt Modeli 157 -- 72.2.3. Özel Sektör Ağırlıklı Örgüt Modeli 157 -- SONUÇ 158 -- BÖLÜM KAYNAKÇASI 159 --

Özet
Bu kitabın amacı destinasyonlar açısından oldukça önemli olan pazarlama faaliyetlerinin stratejik boyutlarıyla incelenmesi ve konu ile ilgili turizm destinasyonlarının yöneticilerine, sektör temsilcilerine, araştırmacılara, öğrencilere ve konuyla ilgilenenlere kavramsal bilgiler sunmaktadır. (Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlığı
Destination marketing.
 
Destinasyon pazarlaması.
 
Tourism -- Marketing.
 
Turizm -- Pazarlama.
 
Travel -- Management.
 
Seyahat -- Yönetim.
 
Benchmarking (Management).
 
Kıyaslama (Yönetim).

Yazar Ek Girişi
Yılmaz, Özer,
 
Eryılmaz, Burak,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011957338.4791 ŞEN 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon