Kurumların yeni iletişim biçimleri
tarafından
 
Sancar, Gaye Aslı, editör.

Başlık
Kurumların yeni iletişim biçimleri

Yazar
Sancar, Gaye Aslı, editör.

ISBN
9786052421550

Basım Bilgisi
Birinci baskı.

Fiziksel Tanımlama
242 sayfa : resim ; 19 cm.

Seri
Beta ; yayın no: 3708. İletişim dizisi ; 138.

İçerik
*Halkla İlişkilerden Kurumsal Stratejik İletişime *Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler araçlarının Geçirdiği Dönüşüm *Sosyal Televizyonun Gücü : İkinci Ekran Odaklı Sosyal Sorumluluk Projeleri *Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yaklaşımlarında Yeni Eğilimler *Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler *Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi *Halkla İlişkiler Sürecinde Yeni İletişim Teknolojileri ve Değişen Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri *Bildiğimiz Reklamın Sonu : Transmedya Öyküleme *Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler *Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü

Özet
"Kurumların Yeni İletişim Biçimleri" başlıklı bu kitap her geçen gün gelişen halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama ile ilgili yeni kavramlara ve örneklere, eski kavramların ise iletişim teknolojileriyle nasıl dönüştüğüne yer vermeyi amaçlamaktadır.

Konu Başlığı
Communication in organizations.
 
İletişim, örgütlerde.
 
Public relations.
 
Halkla ilişkiler.
 
Marketing communication.
 
Pazarlama iletişimi.

Yazar Ek Girişi
Sancar, Gaye Aslı,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012046659.2 KUR 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon