Etik pazarlama yolunda neyi, nasıl yapma(ma)lı ?
tarafından
 
Yıldırım, Emre.

Başlık
Etik pazarlama yolunda neyi, nasıl yapma(ma)lı ?

Yazar
Yıldırım, Emre.

ISBN
9786257911344

Yazar Ek Girişi
Yıldırım, Emre.

Fiziksel Tanımlama
289 sayfa : grafik, resim, şekil ; 21 cm.

İçerik
BÖLÜM 1 - ETİK PAZARLAMA YOLUNDA -- BÖLÜM 2- ÜRÜNLER NE ANLATIYOR -- BÖLM 3- FİYATIN ŞİFRELERİ -- BÖLÜM 4- PAZARIN KARANLIK YÜZÜ -- BÖLÜM 5 - TUTUN(DUR)MAYA ÇALIŞIRKEN

Özet
Kitap, halihazırda piyasada mevcut olan pazarlama etiği ve ahlakı ile ilgili ders kitaplarından farklı bir amaç gütmektedir. kavramların ne olduğunu, ne anlama geldiğini ortaya koymaktan ziyade, her bir pazarlama karması elamanında yer alan lat başlıkların günlük hayattaki yansımaları gerçek örnekler yardımıyla aktarılmaya çalışılmıştır. (Önsözden)

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Business ethics.
 
İş ahlakı.

Yazar Ek Girişi
Mert, Kazım


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011354658.8 YIL 2020Son Tarih 31.05.2024