Pazarlama ve sosyoloji : işletme ve toplum ilişkisi
tarafından
Ünsalan, Mustafa, editör.
Başlık
:
Pazarlama ve sosyoloji : işletme ve toplum ilişkisi
Yazar
:
Ünsalan, Mustafa, editör.
ISBN
:
9786052423622
Fiziksel Tanımlama
:
ix, 520 sayfa ; grafik, tablo. 21 cm.
Seri
:
Beta ; Yayın no 3860. İşletme ekonomi dizisi ; 1003.
İçerik
:
Sosyolojiye Giriş -- Sosyolojiyi, Ekonomik Sistem ve Çalışma Yaşamı Üzerinden Okumak -- Pazarlama ve Sosyoloji İlişkisi -- Müşteri Davranışları ve Sosyoloji -- Pazarlama Araştırmaları ve Sosyoloji -- Marka Yönetimi ve Sosyoloji -- Perakendecilik Yönetimi ve Sosyoloji -- Pazarlama İletişimi ve Sosyoloji -- Hizmet Pazarlamasına Sosyolojik Bir Bakış -- Uluslararası Pazarlama ve Sosyoloji -- Endüstriyel Pazarlama ve Sosyoloji -- Yeşil Tüketici Davranışı ve Sosyoloji -- Sosyal Pazarlama ve Sosyoloji -- Dijital Pazarlama ve Sosyoloji -- Bütünsel Pazarlama ve Sosyoloji -- İlişkisel Pazarlama ve Sosyoloji -- Sosyoloji ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
Özet
:
Bu çalışmanın amacı pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyen akademisyenlere, araştırmacılara ve özel sektör çalışanlarına farklı bir pencere sunmaktır. Kitap 3 kısım olmak üzere 17 bölümden oluşmaktadır. (Önsözden)
Konu Başlığı
:
Sociology.
Sosyoloji.
Marketing.
Pazarlama.
Yazar Ek Girişi
:
Ünsalan, Mustafa,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011370 | 658.8 U57 2019 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |