İmaj ve türleri : imaja dair her şey
tarafından
 
Özüpek, M. Nejat.

Başlık
İmaj ve türleri : imaja dair her şey

Yazar
Özüpek, M. Nejat.

ISBN
9789752475977

Yazar Ek Girişi
Özüpek, M. Nejat.

Fiziksel Tanımlama
vi, 172 sayfa : şekil, tablo ; 24 cm.

Genel Not
Kaynakça bölüm sonlarındadır.

İçerik
İMAJ KAVRAMI VE KİŞİSEL IMAJ Mehmet Nejat Ozupek & Yunus Ergen -- ÜRÜN İMAJI Ali Erkam Yarar -- MARKA İMAJI Ersin Diker -- KURUM İMAJI Ercan Aktan -- ŞEHİR İMAJI Murat Koçyiğit -- ÜLKE İMAJI Deniz Özer

Özet
Arka kapak: Kısaca bir kişi, kurum ya da nesnenin, insanların zihninde oluşturduğu izlenimler olarak adlandırılabilecek olan imaj, insan hayatında büyük bir öneme sahiptir. Çünkü insanların, kurumların, ürünlerin, şehir ve ülkelerin, başkalarının gözünde olumlu bir izlenime sahip olmadan kabul edilebilmeleri ve başarılı olmaları mümkün değildir. Bu bakış açısıyla imaj kavramının yüzlerce yıla dayalı bir geçmişe sahip olduğunu söylemek mümkünse de akademik anlamda konunun ele alınması ve "imaj" olarak ifade edilmesi 20. Yüzyılın ikinci yarısından itibaren başlamıştır. Başlangıçta daha çok kişisel imaj anlamında ifade edilen kavramın sonraki yıllarda içeriği ve kapsamı genişlemiş, birçok alanda kullanılmaya başlanmıştır. Kişisel imajın yanı sıra ürün, marka, kurum, şehir ve ülke imajı gibi kavramlar da gündeme gelmeye ve ifade edilmeye başlamıştır. İmajın toplumsal yeri nedeniyle; gerek dünyada gerekse ülkemizde konuyla ilgili çalışma ve araştırmalar yapılmış olmakla birlikte, belli başlı imaj türlerinin hepsini detaylı bir şekilde ele alarak inceleyen bir çalışma mevcut değildir. İşte şu an elinizde tuttuğunuz kitap bu alandaki bir boşluğu doldurmak amacıyla ele alınmıştır.

Konu Başlığı
Corporate image -- Management.
 
Şirket imajı -- Yönetim.
 
Corporate image.
 
Şirket imajı.

Yazar Ek Girişi
Özüpek, M. Nejat,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011933658.45 ÖZÜ 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon