Ulusal ve uluslararası şirketlerden örneklerle uygulamalı pazarlama stratejileri: kavramlar - örnekler - uygulama
tarafından
 
Çetintürk, Naim

Başlık
Ulusal ve uluslararası şirketlerden örneklerle uygulamalı pazarlama stratejileri: kavramlar - örnekler - uygulama

Yazar
Çetintürk, Naim

ISBN
9789750282195

Yazar Ek Girişi
Çetintürk, Naim

Basım Bilgisi
1. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin Yayınevi, 2023

Fiziksel Tanımlama
352 sayfa

Genel Not
8 adımda stratejinizi oluşturun

İçerik
Temel dinamikleri öğrenme: pazarlama stratejilerine genel bakış - Planlamaya hazırlık: stratejik pazarlama planlaması süreci - yöntem seçimi: strateji geliştirme analiz ve metodları - Pazarı anlama: pazar durumu analiz ve yöntemleri - ürün belirleme: portföy geliştirme stratejileri - Doğru hedef kitle seçimi: STP Stratejisi - Rakiplerden sıyrılma: Rekabet stratejileri - Pazrda uzun soluklu olma: ürün yaşam eğrisi temelinde pazarlama stratejileri

Özet
19 yıl boyunca geleneksel ve dijital pazarlama alanında yönetici olarak çalıştığı gerek ulusal gerekse uluslararası birçok firmanın pazarlama, dijital pazarlama ve remarketing (yeniden pazarlama) kampanyalarını başarı ile yönetmiş olan yazar; bu çalışmalar esnasında edindiği bilgi ve tecrübeleri, konu üzerine aldığı eğitimleri ve verdiği eğitimler esnasında edindiği deneyimleri bu kitaba aktarmıştır. Planlamadan hedef kitle segmentasyonuna, ürün portföy yönetiminden şirket analizine kadar bir işletmenin alması gereken tüm stratejik kararlara öncülük eden analiz ve metodolojiler ele alınmaktadır. BCG, McKinsey gibi global danışmanlık kurumları ve uluslararası şirketlerin ortaya koyduğu en temel pazarlama stratejileri kavramsal çerçevede anlatılmakta; ulusal ve uluslararası birçok markanın bu stratejileri nasıl uyguladığına dair birçok örnekle içerik zenginleştirilmekte ve kolay anlaşılır hale getirilmektedir. Kitabın, benzer kitaplardan ayrılan en önemli özelliği ürün pazarlamasını bizzat yapan bir üst düzey yönetici tarafından hazırlanmasıdır. Bu nedenle piyasaya giriş yapmak isteyen "girişimcilere" olduğu kadar, bu konuda ders alan öğrencilere ve eğitim veren akademisyenlere de hitap etmektedir.

Konu Başlığı
Sosyal bilimler, -- Dijital pazarlama
 
Social science, -- Digital marketing


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012928658.8 ÇET 2023Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon