Nedir bu reklam?
tarafından
 
Babacan, Muazzez. yazar

Başlık
Nedir bu reklam?

Yazar
Babacan, Muazzez. yazar

ISBN
9786053334323

Yazar Ek Girişi
Babacan, Muazzez. yazar

Basım Bilgisi
Güncel 3. baskı.

Fiziksel Tanımlama
478 sayfa : şakil, tablo ; 21 cm.

Seri
İletişim dizisi: 118.

Genel Not
Dizin var.

İçerik
Dünyada ve ülkemizde reklamın tarihsel gelişimi--pazarlama v iletişimin arayüzünde reklam--reklam kavramı--reklam ortam ve araçları--reklam veren karar süreçleri--reklam ajansları--reklam kampanyaları--reklam üretimi--medya planlaması--reklam etkinliğinin değerlendirilmesi--internet tabanlı reklam ve üretim süreci--reklam sektörü--reklam etiği--reklam mevzuatı--reklam sloganları.

Özet
*Dünyada ve Ülkemizde Reklamın Tarihsel Gelişimi *Pazarlama ve İletişimin Arayüzünde Reklam *Reklam Kavram *Reklam Ortam ve Araçları *Reklamveren Karar Süreçleri *Reklam Ajansları *Reklam Kampanyaları *Reklam Üretimi *Medya Planlaması *Reklam Etkinliğinin Değerlendirilmesi *İnternet Tabanlı Reklam ve Üretim Süreci *Reklam Sektörü *Reklam Etiği *Reklam Mevzuatı *Reklam Sloganları

Konu Başlığı
Advertising.
 
Reklamcılık.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003036659.1 BAB 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon