On ölümcül pazarlama günahı
tarafından
 
Kotler, Philip. yazar

Başlık
On ölümcül pazarlama günahı

Yazar
Kotler, Philip. yazar

ISBN
9789756347614

Yazar Ek Girişi
Kotler, Philip. yazar

Fiziksel Tanımlama
119 sayfa ; 22 cm.

Genel Not
Özgün adı: Ten Deadly marketing sins.

İçerik
1.ŞİRKETİNİZ YETERİNCE PAZAR ODAKLI DEĞİL VE MÜŞTERİ MERKEZLİ DEĞİL 2.ŞİRKET HEDEF MÜŞTERİLERİNİ TAM OLARAK ANLAMIYOR 3.ŞİRKETLERİN RAKİPLERİNİ DAHA İYİ TANIMLAMASI VE İZLEMESİ GEREK 4.ŞİRKETİNİZ HİSSEDARLARI İL İLİŞKİSİNİ GEREĞİNCE YÖNETEMİYOR 5.ŞİRKET YENİ FIRSATLAR BULMAKTA BAŞARILI DEĞİL 6.ŞİRKETİN PAZARLAMA PLANI SÜRECİ KUSURLU 7.ŞİRKETİN ÜRÜN VE HİZMET POLİTİKALARININ SIKILAŞTIRILMASI GEREKİYOR 8.ŞİRKETİN MARKA GELİŞTİRME VE İLETİŞİM BECERİLERİ ZAYIF 9.ŞİRKET VERİMLİ VE ETKİLİ PAZARLAMA GERÇEKLEŞTİRECEK KADAR İYİ ORGANİZE EDİLMEMİŞ 10.ŞİRKET TEKNOLOJİDEN AZAMİ DÜZEYDE YARARLANAMIYOR

Özet
Çoğu pazarlama faaliyeti artık işe yaramıyor. Çoğu reklam, tüketicilerin zihninde markalar için farklı bir konum yaratamıyor. Çoğu marka adayı, çok geçmeden pazarlama tarihinin derin çukuruna atılıyor ve bir daha hatırlanmıyor. Peki suç kimde? Modern pazarlamanın kurucusu ve pazarlama literatürünün bir numaralı ismi Philip Kotler'e göre suç, 10 ölümcül pazarlama günahını bile bile ve durmadan işleyen pazarlama günahkarlarında. Pazarlamayla uğraşan ve pazarlama hakkında düşünen herkesin mutiaka okuması gereken bu kitapta Kotler, önce büyük pazarlama günahlarını bir bir sıralıyor, ardından bu günahlardan kaçınmanın ve arınmanın yollarını gösteriyor. Pazarlama cehennemine gitmek istemeyen herkese!..

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Adıyaman, Banu,

Başlık Ek Girişi
10 ölümcül pazarlama günahı


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002351658.8 KOT 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon