Yeni tüketici = : Absolute value : what really influences customers in age of (nearly) perfect information
tarafından
 
Simonson, Itamar. yazar

Başlık
Yeni tüketici = : Absolute value : what really influences customers in age of (nearly) perfect information

Yazar
Simonson, Itamar. yazar

ISBN
9786056510601

Yazar Ek Girişi
Simonson, Itamar. yazar

Fiziksel Tanımlama
212 sayfa ; 23 cm.

Genel Not
Özgün eser adı : Absolute value : what really influences customers in age of (nearly) perfect information.
 
Dizin vardır.

İçerik
Giriş 7-- I. GÖRECELİKTEN MUTLAKLIĞA GEÇİŞ -- 1. Görecelikten Mutlaklığa 15 --2. Akıldışılığm Zayıflaması 29 -- 3. Tüketicinin Karar Alma Sürecinde Yeni Modeller 43-- 4. Kusursuz Bilgi Konusunda Neden Bu Kadar Eminiz 53 -- II. PAZARLAMA NASIL DAİMA DEĞİŞİR-- 5. Markalar Yetmediğinde 67 -- 6. Memnuniyet, Sadakat ve Tecrübenin Geleceği 84— 7. Mutlak Yayılma: Pinehurst'tan Pinterest'e 95 -- 8. Amaçsız Konumlama ve İkna 106 – III. YENİ BİR ÇERÇEVE-- 9. Nüfuz Karması »117 -- 10. İletişim: Müşterilerinizin Nüfuz Karmasını Mukayese Edin -- 11. Pazar Araştırması: Kehanetten Takibe 146 -- 12. Segment Değerlendirmesi: Duyarlılıktan Kavrayışa 161 -- 13. Mutlakııı Geleceği 170 -- 14. Mutlak İşler: Son Bir Söz 180 Teşekkür--Notlar İsim İndeksi.

Özet
Simonsen ve Rosen şu beş yaygın inanca savaş açıyorlar: Bir markanın bugün ne olduğu geçmişte ne olduğundan daha önemlidir. Sadakati beslemek pazarlamacının günden güne daha çok ilgilenmesi gereken bir konudur. Tüm müşteriler irrasyoneldir. Seçeneklerin sayısını arttırmak insanların satın alma eyleminde bulunmasına mani olabilir. Konumlama pazarlama oyununun en önemli parçasıdır. Ve diyorlar ki: Tüketiciler geçmişte marka adı, firmayla yaşadığı deneyimler, şişirilmiş fiyatlar, markanın diğer rakip firmaların mesajlarıyla karşılaştırılan reklam mesajı ya da bir pazarlamacının katalogda ya da raflarda göstermeyi tercih edeceği diğer ürünler gibi kriterlere göre karar verirdi. Biz bu sihirli sözlerin gün geçtikçe kıymetini yitireceklerini düşünüyoruz. Zira tüketicinin karar verme sürecinde radikal bir değişim yaşanıyor. Web sitelerini gözden geçirin, akıllı telefonlardan uygulama satın almak, sosyal medya aracılığıyla uzmanlığa ve diğer kaynaklara eşi benzeri görülmemiş bir erişim imkânı

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Rosen, Emanuel,
 
Özkaya, Cumhur,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003294658.8343 SIM 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon