Pazarlama metaforları : pazarlamanın yeni çağında tüketicinin zihnini anlamak
tarafından
 
Zaltman, Gerald. yazar

Başlık
Pazarlama metaforları : pazarlamanın yeni çağında tüketicinin zihnini anlamak

Yazar
Zaltman, Gerald. yazar

ISBN
9789944186742

Yazar Ek Girişi
Zaltman, Gerald. yazar

Fiziksel Tanımlama
215 sayfa ; 24 cm.

İçerik
İÇİNDEKİLER -- Tüketicinin Düşüncelerini Açığa Çıkarmak: -- Derin Metaforlara Giriş 9 -- 1. Nasıl Derin Düşünülür? 19 Derinlik Eksikliğinizi Gidermek İçin -- Kısa Bir Rehber -- 2. Derin Metaforların Temelleri 45 -- Yöneticiler Tüketici Benzerliklerini Keşfederek Nasıl Yarar Sağlayabilirler? -- 3. Denge 61 Adalet, Denge ve Unsurların Etkileşimi -- Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 4. Dönüşüm 75 İçerik ve Koşullardaki Değişiklikler -- Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 5. Yolculuk 91 -- Geçmişin, Bugünün ve Geleceğin Karşılaşması Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 6. Kap 107 İçerme, Dışlama ve Diğer Sınırlar -- Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- -- 7. Bağlantı 125 İnsanın Başkalarıyla ve Kendisiyle İlişki Kurma -- Gereksinimi Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 8. Kaynak 143 Edinme ve Sonuçları Tüketici -- Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 9. Kontrol 163 -- Hâkim Olma, Kırılganlık ve Esenlik Duygusu Tüketici Düşüncesini Nasıl Etkiliyor? -- 10. Derin Metaforlar İş Başında 181 -- İşlenebilir Merak İçin Bir Strateji

Özet
Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür? Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor! Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu “derinlik eksikliği”nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser. Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor.

Konu Başlığı
Pazarlama yönetimi.
 
Marketing management
 
Tüketici psikolojisi.
 
Consumer psychology.

Yazar Ek Girişi
Zaltman, Lindsay,
 
Şensoy, Ümit,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003593658.8342 ZAL 2017Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon