Bildiğimiz reklamcılığın sonu
tarafından
 
Zyman, Sergio. yazar

Başlık
Bildiğimiz reklamcılığın sonu

Yazar
Zyman, Sergio. yazar

ISBN
9789756347225

Yazar Ek Girişi
Zyman, Sergio. yazar

Fiziksel Tanımlama
316 sayfa ; 25 cm.

Özet
Time dergisi tarafından 20. yüzyılın en büyük üç satışçısından biri ilan edilen Coca-Cola’nın eski pazarlama şefi Sergio Zyman’ın yeni kitabı Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu (The End of Advertising as We Know It) Mediacat Kitapları arasında yayımlandı. MediaCat Kitapları daha önce Zyman’ın Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu ve Geleceğin Pazarlaması adlı kitaplarını da yayımlamıştı.

Konu Başlığı
Advertising.
 
Reklamcılık.

Yazar Ek Girişi
Broot, Armin,
 
Dansuk, F. Cihan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004309658.8 ZYM 2004Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon