Müşteri tatmini ölçümlerinizi geliştirmenin yolları : müşteri tatmini ölçüm programları oluşturma, uygulama, inceleme ve raporlama rehberi
tarafından
 
Vavra, Terry G. yazar

Başlık
Müşteri tatmini ölçümlerinizi geliştirmenin yolları : müşteri tatmini ölçüm programları oluşturma, uygulama, inceleme ve raporlama rehberi

Yazar
Vavra, Terry G. yazar

ISBN
9789758296224

Yazar Ek Girişi
Vavra, Terry G. yazar

Fiziksel Tanımlama
508 sayfa : şekil, tablo ; 21 cm.

Seri
KalDer ; 28.

İçerik
Müşteri tatmini felsefesi--Müşteriler ulaşmak--Tatmin ve temel ölçüm konuları--Anketin hazırlanması--Ttamin verilerinin toplanmasında hazırlık--MTÖ analizinin temel araçları --İleri MTÖ analizi--Performans değişiklerinin izlenmesi--MTÖ sonuçlarının benimsenmesi nasıl sağlanır-- Müşteri tatmini ölçümünün küreselleştirilmesi.

Özet
Anasayfa > Ekonomi - Emek - İş Dünyası > İş Dünyası - Kariyer Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları Müşteri Tatmini Öl Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları Müşteri Tatmini Ölçüm Programları Oluşturma, Uygulama, İnceleme ve Raporlama Rehberi Terry G. Vavra Kalder Liste Fiyatı : 0,00 TL Tükendi Stokta olunca haber ver Tavsiye et Hata bildir Favorilerime Ekle Açıklama Yorumlar Taksit Seçenekleri Bu kitap, müşterisini hizmeti ve ürünüyle tatmin etmek isteyen rekabetçi kuruluşlar için hazırlandı. Yine bu kitapla, kuruluşunuzun Müşteri Tatmin Programını ve yapısını geliştirme olanağını bulacaksınız. Akılcı, özel ve farklı programlar ve fikirlerle sizin kurumsal tatmin programlarınızı geliştirmenize de destek verecek. - Müşteri tatmin ölçüm teknolojileri için bir referans kitap olan Müşteri Tatmini Ölçümlerinizi Geliştirmenin Yolları size, bu teknolojiye gerçekleştirirken sahip olmanız gereken beş önemli beceriyi de tanımlıyor. - Örnekleme ve müşteri katılımı seçimi - Anket dizaynları - Karşılıklı görüşme ve araştırmada kullanılacak teknikler - Data analizi Kalite fonksiyonu açılımı oluşturma planı

Konu Başlığı
Consumer satisfaction -- Evaluation.
 
Tüketici memnuniyeti -- Değerlendirme.
 
Management -- Consumer satisfaction.
 
Yönetim -- Müşteri memnuniyeti.

Yazar Ek Girişi
Günay, Günhan,
 
Çil, Aylin,
 
Özdoğru, Betül,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004313658.812 VAV 1999Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon