Markalaştırma
tarafından
 
Randall, Geoffrey, 1938- yazar

Başlık
Markalaştırma

Yazar
Randall, Geoffrey, 1938- yazar

ISBN
975829685

Yazar Ek Girişi
Randall, Geoffrey, 1938- yazar

Fiziksel Tanımlama
215 sayfa ; 23 cm.

İçerik
Marka nedir?--Markaların değeri--Markaları tehdit eden sorunlar--Tüketiciler ve markalar--Marka esnetme ve marka uzantıları--Reklami promosyon ve marka--Parekenndecilerin rolü--Hizmet işlerinde markalaştırma--Endüstriyel pazarlarda markalaştırma--Şirketler ve markaları--Uluslararası ve küresel markalar--Marka planlaması--Markalaştırma örgütlenmesi--E ticaret ve markalar.

Özet
Marka bilinci günümüzde tabana daha fazla yayılmaya başladı.

Konu Başlığı
Markalama (Pazarlama)
 
Branding (Marketing)


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004596658.827 RAN 2005Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon