Bu topraklardan dünya markası çıkar mı? : marka olmanın ABC’ si
tarafından
 
Borça, Güven. yazar

Başlık
Bu topraklardan dünya markası çıkar mı? : marka olmanın ABC’ si

Yazar
Borça, Güven. yazar

ISBN
9789758378692

Yazar Ek Girişi
Borça, Güven. yazar

Basım Bilgisi
11. bsk.

Fiziksel Tanımlama
223 sayfa; resim ; 23 cm

Genel Not
Kaynakça var.

İçerik
İÇİNDEKİLER On Birinci Baskıya Önsöz Dünya Markamız Var mı? Dünya Markalar Ligi Küreselleşme ve Yeni Dünya Düzeni Türkiye Markalar Ligi İç Piyasanın Marka Öncüleri Başarılı Örnekler Neden Daha Fazla Değil? Satış ve Pazarlama Arasındaki Fark Güçlü Marka Ne Demektir? Marka Konumlandırma Marka Kimliği Marka Kişiliği Hayatın Her Alanında Marka Yönetimi Marka Kişiler Marka Şehirler Marka Yönetimi Organizasyonu Pazarlama Odaklı Ürün Geliştirme Markalaşmada Tuzaklar Türkiye'de Marka Yönetimi Hangi Alanlarda Markalaşma Şansımız Var? Global Şansı Olan Türk Markaları Yeni Coğrafyalar Mavi Okyanus Marka Olarak Türkiye Türkiye'nin Marka ile İmtihanı 13 15 27 35 39 49 57 69 77 83 91 95 107 115 121 123 127 133 139 143 153 155 159 163 169

Özet
İlk baskısı 2002'de yapılan elinizdeki kitap, 2023 hedefleri doğrultusunda güncellenmiş yeni içeriğiyle okurla yeniden buluşuyor. Deneyimli marka danışmanı ve pazarlama iletişimi teorisyeni Güven Borça "bu topraklardan dünya markası çıkıp çıkmayacağını" araştırırken sadece marka alanıyla sınırlı kalmıyor, ülkenin dinamiklerini ekonomik ve sosyo-kültürel alanları da kapsayan bütüncül bir bakış açısıyla sorguluyor. Borça'nın da temenni ettiği gibi, umarız bu kitap bir düzen eleştirisi olarak kalmaz, geleceğin zengin Türkiye'sini kurmada küçük de olsa bir rol yüklenir.

Konu Başlığı
Sosyal Pazarlama
 
Social marketing
 
Markalı Ürünler -- Pazarlama
 
Brand name products -- Marketing
 
Markalı Ürünler
 
Brand name products


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004747658.8343 BOR 2006Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon