Kültür bozumu : sonumuzu hazırlayan tüketim çılgınlığından kurtulmanın yolları
tarafından
 
Lasn, Kalle. yazar

Başlık
Kültür bozumu : sonumuzu hazırlayan tüketim çılgınlığından kurtulmanın yolları

Yazar
Lasn, Kalle. yazar

ISBN
9789758930005

Yazar Ek Girişi
Lasn, Kalle. yazar

Fiziksel Tanımlama
232 sayfa ; 20 cm.

Seri
Bağımsız ; 1.

İçerik
Sonbahar--Kış--İlkbahar--Yaz.

Özet
Amerika artık bir ülke değil, trilyonlarca dolarlık bir markadır diyor Kalle Lasn ve onun kültür bozucu arkadaşları, Adbusters ( Reklam bozanlar ) dergisinin kurucusu ve aynı adlı hareketin öncüsü Lasn, bilginin akışını, şirketlerin ellerindeki gücü kullanma biçimini, televizyon istasyonlarının yönetim yapılarını, gıda, giyim, otomobil, spor, müzik ve kültür endüstrilerinin işleyişini eleştirerek küresel markalaşma sürecine karşı koymaya çalışıyor.

Konu Başlığı
Mass media and culture.
 
Kitle iletişim araçları ve kültür.
 
Mass media -- Influence.
 
Kitle iletişim araçları -- Etki.
 
Mass media and the environment.
 
Kitle iletişim araçları ve çevre.
 
Social movements.
 
Sosyal hareketler.

Yazar Ek Girişi
Pekman, Cem,
 
Ilgaz, Ahmet,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004888302.23 LAS 2004Son Tarih 06.06.2024