Stratejik pazarlama yönetimi
tarafından
 
Karabulut, Muhittin. yazar

Başlık
Stratejik pazarlama yönetimi

Yazar
Karabulut, Muhittin. yazar

ISBN
9786059524001

Yazar Ek Girişi
Karabulut, Muhittin. yazar

Basım Bilgisi
Genişletilmiş 2. baskı.

Fiziksel Tanımlama
408 sayfa ; 24 cm.

İçerik
Stratejik Planlama Analizi -- İç ve Dış Paydaşların Analizi -- Pazarın Bölümlendirilmesi, Hedef Pazarın Seçimi ve Rekabetçi Konumlandırma -- C-Pest Faktörleri, Pazar Çekiciliği ve Rekabetçi Güç Analizi -- Varoluş, Vizyon, Amaç ve Hedeflerle Paydaşlar Odaklı Kurum Kültürü -- Küresel Tüketici Davranışı ve Pazarı Bölümlendirme -- Stateji Formülasyonu: Portföy Analizi, Rekabetçi Konum ve Olası Stratejiler -- Pazarlama Örgüt Yapısının Geliştirilmesi -- Ürün ve Yeni Ürün Analizi ve Stratejileri -- Yeni ve Mevcut Ürünleri Fiyatlandırma Stratejileri -- Dağıtma Kanalı ve Lojisitk Stratejileri -- Pazarlama İletişimi Stratejileri -- Satış Gücü Yönetimi ve Profesyonel Satışçılık -- Paydaşlar Değeri Odaklı Performans Analizi ve Startejik Performans Değerleme.

Özet
Geleneksel işletmecilik ortaklar memnuniyetine/kâra dönükken, günümüz işletmeciliğinin, ortakların da içinde yer aldığı hedef paydaşların rekabetçi tatminkâr yarar beklentilerine cevap vermeye dönük olduğu söylenebilir. Bu çalışmada, STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ paydaşlar odaklı bir yaklaşımla ele alınmaktadır. Bu yaklaşım, ortaklar memnuniyetinin, paydaşlar memnuniyetinin bir fonksiyonu olduğu düşüncesine dayanmaktadır. Paydaşlar memnuniyetinin ise, insan kaynakları memnuniyetine bağlı olduğu söylenebilir. Stratejik Pazarlama Yönetimi, geleneksel pazarlamadan farklı olarak, şu özellikler ekseninde ele alınmıştır: 1. Entegre stratejik birimlerin ürün portföyü pazarlaması 2. Hedef pazarın stratejik bir biçimde seçimi ve buna uygun rekabetçi pazarlama bileşenleri stratejilerinin Geliştirilmesi 3. Rekabetçi değer zincirinin, hedef paydaşlar değeri eksenli olarak oluşturulması 4. Uzun dönemli ve dinamik bir stratejik planlama 5. Entegre bir güçle C-PEST etkileşimli rekabet ortamında, en iyi pazarlama bileşenleri stratejileri rekabetini gerçekleştirme 6. Paydaşlar değeri odaklı performans değerlemesi (Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007195658.8 KAR 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon