Pazarlama yönetimi
tarafından
 
Tokol, Tuncer. yazar

Başlık
Pazarlama yönetimi

Yazar
Tokol, Tuncer. yazar

ISBN
9789944771009

Yazar Ek Girişi
Tokol, Tuncer. yazar

Basım Bilgisi
10. basım.

Fiziksel Tanımlama
vii, 176 sayfa : şekil ; 24 cm.

Seri
Nobel Yayın Dağıtım ; 1108. İktisadi ve idari bilimler dizisi ; 178.

İçerik
Tüketici tercihlerine öncelik veren çağdaş pazarlamayı sistem yaklaşımı ile inceleme amacı güden bu kitap, temel olarak, işletmecilik eğitimi yapan yüksek öğretim kurumlarının “Pazarlama Yönetimi” dersinde kullanılmak üzere hazırlanmıştır. Kitapta, davranış bilimlerinden, kantitatif tekniklerden ve sistem analizinden gereğince yararlanılmış, çeşitli model ve teoriler üzerinde durulmuştur. Pazarlama kavramı ve fonksiyonları, pazarlama karması, pazarlama sistemi, model kurma, pazarlama planlaması ve denetimi gibi konular kitabın kapsamı içinde incelenmektedir. Kitap onuncu baskısıyla tüm pazarlama öğrencileri için eşsiz bir bilgi kaynağıdır.

Özet
Pazarlamada karar verme -- Pazarlama planlaması -- Pazarlama denetimi -- Pazarlama örgütlemesi.

Konu Başlığı
Pazarlama.
 
Marketing.
 
Pazarlama yönetimi.
 
Marketing management.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006793658.8 TOK 2007Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon