Kotler ve pazarlama : pazar yaratmak, pazar kazanmak ve pazara egemen olmak
tarafından
Kotler, Philip., yazar.
Başlık
:
Kotler ve pazarlama : pazar yaratmak, pazar kazanmak ve pazara egemen olmak
Yazar
:
Kotler, Philip., yazar.
ISBN
:
9786051032870
Yazar Ek Girişi
:
Kotler, Philip., yazar.
Basım Bilgisi
:
4. basım
Yayım Bilgisi
:
İstanbul : Agora Kitaplığı, 2015.
Fiziksel Tanımlama
:
303 sayfa : şekil, tablo ; 21 cm.
Seri
:
İş dünyası ; 3.
İçerik
:
Önsöz- Stratejik pazarlama, taktik pazarlama, yönetsel pazarlama, dönüşümsel pazarlama.
Özet
:
Phillip Kotler adı pazarlama ile özdeşleşmiştir. Kitapta kotler'in danışmanlık hizmeti sunduğu AT&T, Genera electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont ve Bank of America gibi dünya devletlerine verdiği tavsiyeler ele alınmaktadır.
Konu Başlığı
:
Pazarlama -- Yönetim
Marketing -- Management
Yazar Ek Girişi
:
Kotler, Philip.,
Özyağcılar, Ayşe,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0007303 | 658.8 KOTL 2015 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |