Kotler ve pazarlama : pazar yaratmak, pazar kazanmak ve pazara egemen olmak
tarafından
 
Kotler, Philip., yazar.

Başlık
Kotler ve pazarlama : pazar yaratmak, pazar kazanmak ve pazara egemen olmak

Yazar
Kotler, Philip., yazar.

ISBN
9786051032870

Yazar Ek Girişi
Kotler, Philip., yazar.

Basım Bilgisi
4. basım

Yayım Bilgisi
İstanbul : Agora Kitaplığı, 2015.

Fiziksel Tanımlama
303 sayfa : şekil, tablo ; 21 cm.

Seri
İş dünyası ; 3.

İçerik
Önsöz- Stratejik pazarlama, taktik pazarlama, yönetsel pazarlama, dönüşümsel pazarlama.

Özet
Phillip Kotler adı pazarlama ile özdeşleşmiştir. Kitapta kotler'in danışmanlık hizmeti sunduğu AT&T, Genera electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont ve Bank of America gibi dünya devletlerine verdiği tavsiyeler ele alınmaktadır.

Konu Başlığı
Pazarlama -- Yönetim
 
Marketing -- Management

Yazar Ek Girişi
Kotler, Philip.,
 
Özyağcılar, Ayşe,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007303658.8 KOTL 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon