Unilever'i yenilemek : dönüşüm ve gelenek
tarafından
 
Jones, Geoffrey. yazar

Başlık
Unilever'i yenilemek : dönüşüm ve gelenek

Yazar
Jones, Geoffrey. yazar

ISBN
9789944887922

Yazar Ek Girişi
Jones, Geoffrey. yazar

Fiziksel Tanımlama
xii, 642 sayfa : grafik., tablo., fotoğraf. ; 23 cm.

Seri
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları Genel Yayın ; 1843.

Genel Not
Özgün eser adı: Renewing Unilever : transformation and tradition.

İçerik
$a İÇİNDEKİLER --Yazar Hakkında VII Önsöz IX --Giriş 1 $x Birinci Kısım Strateji ve Performans 3 --I --Miras ve Zorluklar 5 $x II --Çeşitliliği Yönetmek 1965-1973 23 --III --Yeni ve Eski Dünyalar, 1974-1983 83 --IV --Unilever'i Yeniden Tasarlamak, 1984-1990 131 --İkinci Kısım Dinamikler ve Rutinler -- 171 --V $x Değer Katma: Pazarlama ve Markalar 173 --VI --Yeni Oluşan Pazarlardaki Riskler ve Ödüller 229 --VII --Ticaret, Plantasyonlar ve Kimyasallar 285 --VIII --insan Kaynakları 329 --Şirket Külrürü 381 --X --İnovasyon 413 --XI --Şirket İktisapları ve Tasfiyeler 461 --XII --Şirketin İmajı ve Sesi 501 --Sonsöz 549 --Ek 1: Özel Komite ve Ardılları 577 Ek 2: Unilever ve Başlıca Uluslararası Rakipleri 579 --Notlar 589 --Kaynakça 635 --

Özet
Unilever'in tarihini yazmak, bir şirketin tarihini yazmaktan fazla bir şeydir: Tüm yerkürede insanların gündelik hayatı içine şu veya bu biçimde sızmış, dünyadaki her iki evden birinde mutlaka bir ürünü bulunan, tüketim ekonomisi modelini tüm gezegene yaymış bir markanın özellikle 20. yüzyılın ikinci yarısının tarihiyle iç içe geçmiş öyküsüdür söz konusu olan. İngilizcesi Oxford University Press tarafından yayımlanan Unilever'i Yenilemek. Dönüşüm ve Gelenek adlı bu kitapta, dünyanın önemli şirket tarihçilerinden Geoffrey Jones, İngiltere ve Hollanda'da faaliyete başlayıp dünya çapında bir üretici firma haline gelen Unilever'in son elli yıllık gelişmesine ve yenilenme çabalarına odaklanıyor. Şirket stratejilerinin oluşturulmasına ve zaman içinde değişmesine ayrı bir yer veren bu çalışmada, karar alma, pazarlama, marka yönetimi, yeni buluşlar, araştırma ve geliştirme bölümleri, şirket kültürü ile gelenekleri ve insan kaynakları yönetimi gibi konularda pek çok çarpıcı örnek okuyucuyla paylaşılıyor.

Konu Başlığı
Unilever (Firma) -- Tarih.
 
Unilever (Firm) -- History.
 
Uluslararası ticari işletmeler -- Yönetim.
 
International business enterprises -- Management.

Yazar Ek Girişi
Şensoy, Ümit,
 
Berktay, Ali.,
 
Biliz, Zarife.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002908338.8809 JON 2010Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon