Geleceğin pazarlaması : marka yayılımı stratejisi
tarafından
 
Zyman, Sergio. yazar

Başlık
Geleceğin pazarlaması : marka yayılımı stratejisi

Yazar
Zyman, Sergio. yazar

ISBN
9789758378937

Yazar Ek Girişi
Zyman, Sergio. yazar

Fiziksel Tanımlama
191 sayfa ; 24 cm.

İçerik
Sırada ne var--E pazarlamacılık nedir--E-pazarlama etkili olmalıdır--En önemli işiniz marka yayılımını oluşturmaktadır--Uygun olan harikadır--Işık hızını pazarlama-- Marka yayılımını oluşturmak herşeyi oluşturmaktır-- Marka yayılımını oluşturmak için e tüccarlık kamplarını oluşturun-- marka yayılımının aynılığa alerjisi vardır-- Hedef böreğin tümünü almaktır-- Sonsöz.

Özet
"Bu kitap elektronik Ticaret çağında felaket ile zafer arasındaki farkı ortaya koyabilmektir." Warren Bennis, İş Yönetimi Bölümünün Değerli Profesörü, Marshall İş Okulu, University of South California "Marka sözcüğü söz konusu olduğunda, elektronik ortamda iş yürüten birçok kişi olağan yargılarını terketmiş ve kendi kasaları kupkuru ve tamtakır kalırken, şöhretleri artmıştır! Yaş bırakan oldukça pahalı kampanyaları onaylamışlardır. Ama artık yaşayan bir fikirle ve olayları işlevsel hale getiren güçlü bir anlayışla yoğrulmuş Sergio geliyor! Tüm söyleyeceğim, bunun tam zamanı olduğudur." Geoffrey Moore, Chasm Grubu Başkanı

Konu Başlığı
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.
 
Internet marketing.
 
İnternette pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Güçer, Cumhur.,
 
Miller, Scott,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004381658.84 ZYM 2003Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon