Pazarlama ilkeleri
tarafından
 
Mucuk, İsmet. yazar

Başlık
Pazarlama ilkeleri

Yazar
Mucuk, İsmet. yazar

ISBN
9789753530699

Yazar Ek Girişi
Mucuk, İsmet. yazar

Basım Bilgisi
6. edition.

Fiziksel Tanımlama
xx, 364 sayfa ; 24 cm.

Seri
Der yayınları ; 39.

İçerik
İçindekiler Pazarlamanın Tanımı, Kapsamı, Gelişimi, Pazarlama Kavramı ve Yeni Trendler Pazarlama Çevresi, Stratejik Planlama ve Pazarlamanın Rolü Pazarlama Araştırması ve Bilgi Sistemi Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışları Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar Pazar Bölümlendirme, Hedefleme, Konumlandırma ve Satış Tahminleri Mamul Fiyat Tutundurma (Pazarlama İletişimi) Kişisel Satış ve Satış Geliştirme Reklam ve Halkla İlişkiler İnternette Pazarlama ve Doğrudan Pazarlama Dağıtım: Dağıtım Kanalları, Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik Pazarlama Yönetiminde Organizasyon, Uygulama ve Denetim Hizmet Pazarlaması Uluslararası Pazarlama Ekler

Özet
Pazarlamanın konusu, kapsamı, gelişimi ve modern pazarlama yöntemi; Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü; Pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması; Tüketici pazarları ve tüketici davranışı; Mamul; Fiyat; Uluslararsı pazarlama; Hizmet pazarlaması.

Konu Başlığı
Marketing -- Turkey.
 
Pazarlama -- Türkiye


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004402658.8 MUC 1994Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon