Marka ruhu : sosyal sorumluluk kampanyaları ile marka yaratmak
tarafından
 
Pringle, Hamish. yazar

Başlık
Marka ruhu : sosyal sorumluluk kampanyaları ile marka yaratmak

Yazar
Pringle, Hamish. yazar

ISBN
9789757132585

Yazar Ek Girişi
Pringle, Hamish. yazar

Fiziksel Tanımlama
xxv, 274 sayfa : resimli ; 24 cm.

Genel Not
Original title: Brand spirit : how cause related marketing builds brands.

İçerik
I. bölüm sosyal sorumluluk kampanyaları II. bölüm sosyal sorumluluk kampanyası için ön koşullar III. bölüm marka yaratmada üçüncü dalga IV. bölüm sosyal sorumluluk kampasnyası esaları V. bölüm bir sosyal sorumluluk kampanyası yaratmak VI. bölüm işe başlamak VII. bölüm sostyal sorumluluk kampanlarının geçmişi ve geleceği

Özet
Sosyal sorumluluk kampanyaları, bir şirketi veya markayı ilgili bir gönüllü kuruluş ya da sosyal amaca, karşılıklı fayda sağlamak üzere bağlayan stratejik bir konumlandırma aracı olarak tanımlanabilir. Sosyal sorumluluk kampanyaları kurumun itibarını geliştirebilir, marka bilincini, müşteri bağlılığını artırabilir, satışlara ivme kazandırabilir, medyanın ilgsini çekebilir ve daha birçok fayda sağlayabilir. Yoğun rekabet ortamında, tüketcinin şirketten ya da markadan beklentileri rasyonel (ürün performansı) ve duygusal (marka kişiliği) unsurları aşıyor. İnsanlar artık kuruluşların toplumdaki yerini sorguluyor ve iyi birer 'kurumsal vatandaş' olduklarına ilişkin göstergeler arıyorlar.

Konu Başlığı
Social marketing.
 
Sosyal pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Thompson, Marjorie, 1957-,
 
Yelçe, Zeynep.,
 
Feyyat, Canan.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004644658.827 PRI 2000Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon