Marka yaratmanın 22 kuralı
tarafından
 
Ries, Al. yazar

Başlık
Marka yaratmanın 22 kuralı

Yazar
Ries, Al. yazar

ISBN
9789758378302

Yazar Ek Girişi
Ries, Al. yazar

Fiziksel Tanımlama
164 sayfa ; 22 cm.

İçerik
Yayılma kuralı--daralma kuralı--tanıtım kuralı--reklam kuralı--kelime kuralı--referans kuralı--kalite kuralı--kategori kuralı--isim kuralı--genişlemeler kuralı--arkadaşlık kuralı--jenerik kuralı--şirket kuralı--alt marka kuralı--kardeşler kuralı--biçim kuralı--renk kuralı--sınırlar kuralı--istikrar kuralı--değişim kuralı--ölümlülük kuralı--tekillik kuralı.

Özet
Elinizdeki kitap odaklanma kavramını pazarlama sürecinin kendisine uygulamaktadır.

Konu Başlığı
Brands.
 
Markalar.

Yazar Ek Girişi
Özdemir, Atakan,
 
Ries, Laura,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004704658.8343 RIE 2000Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon