İşletmelerde halkla ilişkiler
tarafından
 
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar

Başlık
İşletmelerde halkla ilişkiler

Yazar
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar

ISBN
9789757763536

Yazar Ek Girişi
Sabuncuoğlu, Zeyyat. yazar

Basım Bilgisi
5. basım.

Fiziksel Tanımlama
XI, 243 sayfa ; 24 cm.

İçerik
İÇİNDEKİLER --BÖLÜM 1 HALKLA İLİŞKİLERDE KAVRAMSAL ÇERÇEVE --1. İŞLETMELERDE HALKLA İLİŞKİLERİN TANİMİ, ÖNEMİ VE GELİŞİMİ 3 --1.1. Halkla İlişkilerin Tanımı 3 $x 1.2. İşletmelerde Halkla İlişkilerin Önemi 5 --1.3. Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi 8 -- --1.3.1. Amerika'da Halkla İlişkilerin Gelişimi 8 --1.3.2. Ha ...

Özet
Halkla ilişkiler, toplumda olumlu bir firma imajı yaratmak, özel ve tüzel kişilerin destek ve sempatisini kazanmaktır.

Konu Başlığı
Public relations -- Management.
 
Public relations.
 
Halkla ilişkiler -- Yönetim.
 
Halkla ilişkiler.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004662659.2 SAB 2001Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon