Uluslararası pazarlama : teori ve uygulamalar
tarafından
 
Ecer, H. Ferhat. yazar

Başlık
Uluslararası pazarlama : teori ve uygulamalar

Yazar
Ecer, H. Ferhat. yazar

ISBN
9789758895939

Yazar Ek Girişi
Ecer, H. Ferhat. yazar

Basım Bilgisi
2. basım.

Fiziksel Tanımlama
xviii, 410 sayfa ; 24 cm.

İçerik
Uluslararası pazarlama ve temel kavramlar--Uluslararası pazarlamanın çevresi ve stratejik planlama--Uluslararası pazarlama araştırması--Uluslararası pazarlaada hedef pazar seçimi--Uluslararası pazarlamada mal politikası--Uluslararası pazarlamada fiyatlandırma ve ödeme şekilleri--Uluslararası pazarlamada dağıtım ve lojistik--Uluslararası pazarlamada tutundurma--İhracat-ithalat işletmeleri ve uygulamaları--Yararlanılan kaynaklar.

Özet
Uluslararası alandaki iş ve pazar fırsatlarını değerlendirerek, uluslararası pazarlarda etkin bir şekilde faaliyette bulunmak, sahip olunan yetişmiş insan gücü faktörünün bir fonksiyonudur.Diğer bir ifadeyle; dünya pazarlarındaki fırsatların yakalanması, söz konusu fırsatların ulusal ekonomide üretim sürecine dönüştürülmesi ve bu sayede ulusal ekonominin gerçek zenginliğine kavuşması, ancak ileri düzeyde yetişmiş ve girişimci ruhlu insan gücüyle olanaklıdır.Bu noktada uluslararası pazarlara yönelik gerek akademik alanda, gerekse iş yaşamında ileri düzeyde yetişmiş ve girişimci ruhlu insan gücünü yaratmak amacıyla, bu kitap kaleme alınmıştır.

Konu Başlığı
International Marketing.
 
Uluslararası Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Canıtez, Murat.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004757658.848 ECE 2005Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon