Reklamın marka değerine etkisi
tarafından
 
Franzen, Giep. author

Başlık
Reklamın marka değerine etkisi

Yazar
Franzen, Giep. author

ISBN
9799756347415

Yazar Ek Girişi
Franzen, Giep. author

Basım Bilgisi
1. baskı.

Fiziksel Tanımlama
375 sayfa. : şekil. ; 25 cm.

Seri
Kapital Medya Hizmetleri.

Özet
Günümüzde ticari başarıya ulaşmayı sağlayan en önemli faktör doğru bir marka yönetimi... Oysa markalar hala sezgilerle ve sübjektif yaklaşımlarla yönetiliyor. Reklamverenler ve reklam ajansları yaptıkları reklamların etkililiğini ölçmek için araştırmaya gün geçtikçe daha çok başvuruyor, ancak bunlar ...

Konu Başlığı
Advertising.
 
Reklamcılık.
 
Brand management.
 
Marka yönetimi.
 
Marketing.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Yalım, Fevzi,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004427658.827 FRA 2005Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon