Kurum imajı ve sosyal sorumluluk
tarafından
 
Özüpek, M. Nejat.

Başlık
Kurum imajı ve sosyal sorumluluk

Yazar
Özüpek, M. Nejat.

ISBN
9786055176143

Yazar Ek Girişi
Özüpek, M. Nejat.

Fiziksel Tanımlama
xv, 232 sayfa.

İçerik
Sosyal Sorumluluk Kurum İmajı Türkcell'in Yaptığı Sosyal Sorumluluk Çalışmalarıyla İlgili Uygulama

Özet
Günümüzde bir işletmenin ayakta kalabilmesi, kar elde edebilmesi ve daha da önemlisi varlığını sürdürebilmesi için, işletme içinde ve dışında iyi bir üne sahip olmalıdırlar. Toplumun gözünde bir işletmenin iyi bir ünü, başka bir deyişle olumlu bir imajı yoksa, o işletme ne kadar iyi ve kaliteli mal ya da hizmet üretirse üretsin, uzun vadede pazarda ve dolayısıyla toplumda varlığını sürdürmesine imkan yoktur. Olumlu imaj oluşturmak, kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir şey değildir. Bu çok uzun bir süre, hatta bazen yıllar süren çalışmalar sonucunda ortaya çıkabilir. İşletmelerin olumlu bir imaj oluşturabilmesi için dikkat etmeleri gereken konulardan en önemli olanı sosyal sorumluluktur. Günümüzde bir şirketin piyasada iyi bir yer edinerek maddi açıdan kazanç elde edebilmesi ancak toplum nezdinde iyi bir intiba yaratabilmesi ile, başka bir deyişle iyi bir imaja sahip olması ile mümkün olabilmektedir. İyi bir imaja sahip olabilmenin şartlarından biri de, şirketlerin sosyal sorumlulukla ilgili çalışmalarda bulunmalarıdır.

Konu Başlığı
İşletme ve Yönetim
 
Business Management
 
Kurum imajı
 
Corporate image


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002656338.881 OZU 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon