İnsan için eğitim, yönetim, iletişim, değişim
tarafından
 
Topaç, Yusuf. yazar

Başlık
İnsan için eğitim, yönetim, iletişim, değişim

Yazar
Topaç, Yusuf. yazar

ISBN
MOE0000039

Yazar Ek Girişi
Topaç, Yusuf. yazar

Basım Bilgisi
4. basım.

Fiziksel Tanımlama
256 sayfa.

Seri
Başbakanlık Gümrük Müsteşarlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı yayınları ; 57.

İçerik
İÇİNDEKİLER ----ÖNSÖZ 5-6 ----GİRİŞ 13-16 ----BAŞLARKEN 17-22 ----I-DEĞİŞİM VE YENİDEN YAPILANMA (23-32) ---Yeniden Yapılanmanın Gerekliliği 25-27 ---Değişim Yönetimi 28-32 ----II-İNSAN İLİŞKİLERİ (33-68) ---Bir Öykü 34 ---Mutluluk ve Başarı Anahtarımız 35-39 ---Olumlu Düşünce Üzerine 39-42 ---Sıradan Hayatlar 42-44 ---Güven Duyma ve Güvenirlik 44-51 ---Güvenli Çalışma Ortamı Oluşturmak 51-52 ---Güvene Dayalı Sağlıklı İlişkiler Kurabilmek İçin 52-53 ---Ast-Üst İlişkileri 53-62 ---Genel Görgü Kuralları 63-66 ---Yaşama Dair Bir Öykü 67-68 ----III-İLETtŞlM (69-88) ---İletişimin Tanımı ve Önemi 71-74 ---İletişim Türleri 74 ---Kişiler Arası İletişim ve Yapılması Gerekenler 74-80 ---Birim veya Kurum Olarak İletişim Sürecinde Dikkat Edilmesi Gereken Konular 81-83 ---İletişimde Bazı Kurallar 83-84 ---Bir Şiir, Bir Gözlem-Bir Anı 85-88 ----IV-STRES (89-100) ---Stres 91-93 ---Stresin Kaynağı 93-94 ---Stres Altında Kaldığımızda 95 ---Stresi Kontrol Ederken 96-96 ---Stresle Başa Çıkmanın Yolları 96-98 ---Öneriler 98-100 ----V-KURUM KÜLTÜRÜ VE ETİK DEĞERLER (101-116) ---Kürüm Kültürü ve Değişim 103-105 ---Kurumsal Kimlik 106-109 ---Değişim ve Etik Değerler 109-110 ---Etik Nedir? 110-111 ---Değişim Sürecinde Etik Değerler, Ne Yapmalı? 111-114 ---Uyulması Gereken Bazı Temel Etik İlkeleri 114-116 ----VI-LİDERLİK VE YÖNETİCİLİK (117-134) ---Liderlik 119-121 ---Liderlik ve Yöneticilik 122-124 ---Başarılı Bir Lider-Yöneticinin Özellikleri 124-129 ---Lider Yöneticiyi Nasıl Seçeceğiz? 129-130 ---Yönetirken Dikkat Edilmesi Gerekenler 131-132 ---Görevlendirme Cetveli 133 ----VII-EKİP ÇALIŞMASI (135-148) ---Ekip Çalışmasının Önemi 137-139 ---Etkin Bir Ekip Çalışması İçin 140-143 ---Takım Ruhu 143-144 ---Takım Olabilmek 144-146 ---Kaybederken Kazanmak 146-147 ---Ahde Vefa 147-148 ---Çözüm 148 ----VIII-ZAMAN YÖNETİMİ (149-162) ---Zaman Yönetimi 151 ---Yönetim Sürecinde Zamanın Önemi 151-153 ---Zamanı Yönetmek 153-158 ---Bir Siir, Bir Öykü 159-162 ----IX-KALİTELİ HİZMET ÜRETMEK (163-188) ---Kaliteye Doğru 165-166 ---Kaliteli Hizmet İçin Genel Uygulama Adımları 166-172 ---Kaliteli Hizmet için Temel Gerekler 172-176 ---Kaliteli Hizmet İçin Yapılması Gerekenler 176-185 ---Bir Hikâye, Bir Öykü 186-188 ----X-MOTİVASYON (189-206) ---Bilgi Çağı Yönetimine Hazırlanırken 191-192 ---Motivasyon Nedir ? 193 ---Yönetimde Motivasyonun Önemi 193-194 ---Başarıyı Nasıl Yakalayacağız ? 194-202 ---Motivasyon Teknikleri 202-205 ---Motivasyonun Sürekliliğinin Sağlanması 205-206 ----XI-EĞİTİM (207-234) ---Yaşam Boyu Devam Eden Bir Süreç Eğitim 209-210 ---Eğitimde Bazı Kavramlar 210-218 ---Hizmet İçi Eğitimin Önemi 219-221 ---Öğretirken 221-224 ---Yetişkinlerle Çalışırken 224-225 ---Etkili Bir Öğrenmenin Sağlanabilmesi İçin 225-226 ---Topluluk Önünde Konuşmak 226-228 ---İletişim Sürecinde Yapılması Gerekenler 228-231 ---Ders Planı Örneği 232-233 ----XII-ÜNLÜ SÖZLER 235-249 ----KAYNAKÇA 251-256 --.

Özet
Liderlik, ekip çalışması, kalitel, hizmet, eğitim, iletişim, motivasyon gibi insan kaynağının geliştirilmesi amacıyla yazılmıştır.

Konu Başlığı
Mesleki gelişme
 
Personel yönetimi
 
Mesleki rehberlik
 
Career development
 
Personnel management
 
Vocational guidance

Yazar Ek Girişi
Aydoğan, Orhan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004439658.406 TOP 2005Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon