Uluslararası pazarlama
tarafından
 
Özcan, Murat, yazar

Başlık
Uluslararası pazarlama

Yazar
Özcan, Murat, yazar

ISBN
9789756812303

Yazar Ek Girişi
Özcan, Murat, yazar

Fiziksel Tanımlama
304 pages ; 24 cm.

İçerik
temel bilgiler ve kavramlar-2, Uluslararası pazarlama çevresi-18, Pazarlama araştırması ve pazarlama bilgi sistemi-63, Pazar bölümlendirmesi-80, Uluslararası pazarlama planlaması-91, Uluslararası mal politikları-109, Uluslararası fiyatlandırma kararları-132, Uluslararası pazarlamada dağıtım kanallrının seçimi-169, Uluslararası pazarlamada tutundurma kararları-201, Uluslararası pazarlamada örgütlenme ve denetim-225.

Özet
pazarlama yönetiminin uluslararası ortamdaki özel öneme sahip sahip yönlerinin ele almakta pazarlamanın genel yönlerine ise sadece pazarlama teorisi ile tanışıklığı olmayan okuyucuları bu dezavantajdan kurtarma amacı ile her bölümde kısaca değinilmeltedir. Bu bakımdan kitap daha çokmöğrencilere ve yurtdışında ilk defa görev alacak olan pazarlama yöneticilerine yönelik olarak hazırlanmıştır.

Konu Başlığı
Ekonomi ve Finans
 
Economics and Finance
 
İhracat pazarlaması
 
International marketing
 
BUSINESS & ECONOMICS / International / Marketing

Tür
Electronic books

Tüzel Kişi Ek Girişi
Hiperlink (Firm)


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004611658.8 ÖZC 2008Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon