Kriz geliyorum der
tarafından
 
Kadıbeşegil, Salim. yazar

Başlık
Kriz geliyorum der

Yazar
Kadıbeşegil, Salim. yazar

ISBN
9789758378333

Yazar Ek Girişi
Kadıbeşegil, Salim. yazar

Basım Bilgisi
3. baskı.

Fiziksel Tanımlama
222 sayfa ; 23 cm.

İçerik
1- Şok, şaşkınlık, sağduyu veya kriz 2- Kriz yönetimi 3- Kriz iletişimi 4- Krizlerle birlikte yaşamayı öğrenmek

Özet
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'ndeki öğrencilerim her yıl en az bir kere o çekindiğim soruyu sorarlar: "Hocam, hangi kitaplardan yararlanabiliriz?" "Bizim sektörde doğru dürüst Türkçe kitap yok, İngilizce bilenler için istediğiniz uzunlukta bir liste verebilirim" desek; ukalalığın daniskası olacak... İşte böyle durumlarda Salim Kadıbeşegil imdadıma yetişen birkaç yazardan biri olmuştur her zaman... ... Özellikle kriz ortamlarında, "doğru anlaşılmak", "güvenilir olmak", "toplumsal duyarlılıkları dikkat olmak", müşteri, yönetim, insan kaynakları, yatırımcı değerleri yaratmak açılarından "ölüm-kalım" meselesi haline dönüşebilmektedir. Kimi zaman tartışma ortamlarında krizlere, fırsat gibi "eş anlam" yüklemeye kalkılıyor olmasının altında bu iş sonuçlarına yönelik yaklaşımlar mevcuttur. Çünkü, fırsatlar bu değerlerle buluşulabilecek bir yönetim anlayışının sergilenmesindedir. Yayının içeriği ile ilgili başta internet ortamı olmak üzere çok sayıda kaynak incelenmiştir. İşi, özellikle kriz yönetimi olan şirketlerin, kuruluşların sayfaları derinliğine incelenmiş ve dünya örnekleri analizlerinden yararlanılmıştır. Ülkemizde de sık sık medyada ve internet ortamında karşılaştığımız örneklerden hareket ederek yorum- analizler yapılmıştır. Dip notlar, konuya derinliğine ilgi duyanlar için kapsamlı bilgi verecek şekilde düzenlenmiştir.

Konu Başlığı
Executive management.
 
Yürütmenin yönetimi.
 
Crisis management.
 
Kriz Yönetimi.

Yazar Ek Girişi
Aydın, Gözde,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006810658.4 KAD 2008Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon