Değişen pazarlama anlayışı : yeni pazarlama yaklaşımları
tarafından
 
Akçi, Yavuz.

Başlık
Değişen pazarlama anlayışı : yeni pazarlama yaklaşımları

Yazar
Akçi, Yavuz.

ISBN
9786053447986

Yazar Ek Girişi
Akçi, Yavuz.

Fiziksel Tanımlama
343 sayfa : resim, şekil, tablo ; 24 cm.

İçerik
İçindekiler 1.Gerilla Pazarlama 2.Niş Pazarlama 3.Nöropazarlama 4.İçerik Pazarlama 5. Siyasal Pazarlama 6.Deneyimsel Pazarlama 7.Dijital Pazarlama 8.Yeşil Pazarlama 9. Sosyal Pazarlama 10. Retro Pazarlama 11.İlişkisel Pazarlama 12.Pazarlama Yönetiminde Veri Madenciliği 13. Değer Temelli Pazarlama

Özet
Teknolojideki değişim, iletişimin, lojistiğin gelişmesi geleneksel yöntemlerin, tekniklerin yetersiz kalmasına neden olmuştur. Geçmişte başarı elde edilmesini sağlayan uygulamalar yetersiz kalmaya başlamış, dolayısıyla bu durum pazarlama faaliyetlerinde de yenilik ihtiyacının ortaya çıkmasına sebep olmuştur. Pazarda var olmak, rekabet edilebilir olmak için pazarlama yöneticileri yenilikleri hızlıca benimseyip firmalara ve ürünlere uygulamaya başlamışlardır. Bu kitapta Gerilla Pazarlamaya ilişkin kavramsal bilgilerin yanı sıra gerilla pazarlama süreci, geleneksel pazarlama ile arasındaki farklılıklar, gerilla pazarlama uygulamaları gibi bilgiler verilecektir.

Konu Başlığı
Branding (Marketing)
 
Markalaşma (Pazarlama)
 
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.
 
Product management.
 
Ürün yönetimi.

Yazar Ek Girişi
Kılınç, Kazım,
 
Yıldız, Arif,
 
Akçi, Yavuz,
 
Karagöz, Şerife,
 
Önen, Vahap,
 
Sarıtaş, Ahmet,
 
Bacaksız, Pınar,
 
Öztürk, Meltem,
 
Oğuz, Gülsüm Vezir,
 
Aslan, Ramazan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0010711658.8 AKÇ 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon