Müşteri şikayet yönetimi
tarafından
 
Tor Kadıoğlu, Cansu. editör.

Başlık
Müşteri şikayet yönetimi

Yazar
Tor Kadıoğlu, Cansu. editör.

ISBN
9789750268601

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2021.

Fiziksel Tanımlama
238 sayfa ; 24 cm.

İçerik
Müşteri Beklentilerinin Yönetilmesi, Dr. Öğr. Üyesi Cansu TOR KADIOĞLU-- Müşteri Memnuniyetinin Kavramsal Olarak İncelenmesi ve Ölçümü, Doç. Dr. Kalender Özcan ATILGAN-- Müşteride Sadakat Yaratılması, Arş. Gör. Esra ÖZTÜRK – Prof. Dr. Ayşe ŞAHİN-- Tatminsiz Müşterilerin Davranışlarının Anlaşılması, Dr. Lina ÖZTÜRK-- Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması, Prof.Dr. Serap ÇABUK – Arş.Gör. Abdil ARIK-- Müşteri Şikayetlerinin Yönetilmesi, Doç.Dr. Didar İŞLER-- Sosyal Medyada Müşteri Şikayetlerinin Yönetilmesi, Dr. Öğr.Üyesi Aslıhan YAVUZALP MARANGOZ-- Hizmete Dayalı Şikayetlerin Yönetilmesi, Arş. Gör. Avni Can YAĞCI – Dr. Öğr. Üyesi Ümit DOĞRUL-- Müşteri Şikayetlerinin Çözümünün Tekrar Satın Almaya Etkisi, Dr. Sevgi BALIK-- Şikayet Yönetiminin Örgütsel, Teknolojik ve İnsan Kaynakları Boyutu, Doç.Dr. Oya KORKMAZ-- Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik İlkeler, Dr. Öğr. Üyesi Bahar ÇELİK – Doç.Dr. Pınar AYTEKİN-- Müşteri Şikayetlerini Karşılayan Personelin Eğitilmesi, Dr. Öğretim Üyesi Burcu Şefika DOĞRUL

Özet
Her biri alanında uzman akademisyenler tarafından yazılan bu kitap, hem akademik hem de uygulama odaklı olarak kaleme alındığından; sadece akademik camianın değil uygulamacıların da kullanacağı güncel bilgileri ve örnek olayları içermektedir. Kitaptaki her bölümde kavramsal çerçeve çizilmiş, alan yazındaki modeller anlatılmış, temel teorik bilgiler sunulduktan sonra, konular örnek olay üzerinden somutlaştırılmıştır. Her daim memnun kalan müşterilerle iletişim kurmayı herkes hayal eder, ancak gerçek hayat böyle değildir. Müşteriler, şikayet edebilirler. Bu şikayetleri karşılarken akıllarda pek çok soru belirmektedir. Müşteri ne bekler, ne zaman memnun ve sadık davranır? Müşteri nelerden şikayet eder, bu şikayetler nasıl yönetilmelidir? Sosyal medyada şikayetlerin yönetimi neden önemlidir? Şikayeti karşılayacak personel nasıl davranmalıdır? Şikayet yönetiminde örgütsel, teknolojik, insan kaynakları ve etik yönden nelere dikkat edilmelidir? Akıllardaki tüm bu soruların cevabına bu kitapta yer verilmiştir. Kitap, akademik değerinin yanı sıra müşteri odaklı olan/olma yolunda çaba gösteren farklı sektör ve ölçeklerdeki tüm firmalara yol gösterici niteliktedir.

Konu Başlığı
Customer relations management.
 
Müşteri ilişkileri yönetimi.

Yazar Ek Girişi
Tor Kadıoğlu, Cansu.
 
Şahin, Ayşe.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012976658.812 MÜŞ 2021Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon