Dijital pazarlama
tarafından
 
Chaffey, Dave.

Başlık
Dijital pazarlama

Yazar
Chaffey, Dave.

ISBN
9786053447740

Yazar Ek Girişi
Chaffey, Dave.

Basım Bilgisi
6. baskı.

Fiziksel Tanımlama
xxi, 702 sayfa : resim, tablo, şekil ; 28 cm.

Genel Not
Kaynakça bölüm sonlarındadır.

İçerik
İçindekiler Bölüm 1 :Dijital Pazarlamanın Temelleri 1. Dijital Pazarlamaya Giriş 2. Çevrimiçi pazar analizi: mikro çevre 3. Çevrimiçi makro çevre Bölüm 2: Dijital Pazarlama Stratejisi Geliştirme 4. Dijital Pazarlama Stratejisi 5.Dijital medya ve teknolojinin pazarlama karması üzerindeki etkisi 6. Dijital platformları kullanarak ilişkisel pazarlama Bölüm 3 : Dijital Pazarlama : Yürütme ve Uygulama 7. Çevrimiçi müşteri deneyimi sağlama 8. Dijital medya için kampanya planlanması 9. Pazarlama iletişimlerinde dijital medya kanalları kullanma 10. Dijital kanal performansını değerlendirme ve geliştirme 11. İşletmeden tüketiciye dijital pazarlama uygulaması 12. İşletmeden işletmeye dijital pazarlama uygulaması

Konu Başlığı
Digital marketing.
 
Dijital pazarlama.
 
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.
 
Advertising.
 
Reklamcılık.
 
Marketing -- Technologic innovations.
 
Pazarlama -- Teknolojik yenilikler.

Yazar Ek Girişi
Chadwick, Fiona Ellis,
 
Aksakal, Aytürk,
 
Apaydın, Fahri,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0010839658.84 CHA 2016Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon