Lüks ve markalama
tarafından
 
Zeybek, Işıl. yazar

Başlık
Lüks ve markalama

Yazar
Zeybek, Işıl. yazar

ISBN
9786053779223

Yazar Ek Girişi
Zeybek, Işıl. yazar

Fiziksel Tanımlama
142 sayfa : bazısı renkli resim, tablo, grafik.

Seri
Beta ; yayın no. 2898. İletişim dizisi ; 102.

Seri Başlığı
Beta ; yayın no. 2898. İletişim dizisi ; 102.

Genel Not
Kaynakça vardır.

İçerik
Konu 1: Lüks ve Markalama; Tüketici Davranışlarında Lüks İmgesi Konu 2: Lüks Algısı Üzerine Konu 3: Lüksü Tanımlamanın Ötesinde Konu 4: Lüks Ürünler ve Tüketici Davranışları Konu 5: Lüks Hedonizm Konu 6: Lüks ve Markalama Konu 7: Dünyanın En Değerli 10 Lüks Markası Konu 8: Lüks ve İnternet Konu 9: Lüksün Renkleri

Özet
Toplumda yaşayan bireylere, "lüks" kavramını en yalın bir biçimde ve tek sözcükle nasıl tanımlarsınız diye sorulsa çoğunlukla benzer yanıtlar verildiğini duyar gibiyim... "Ulaşılmaz olan", "rahat olan", "hava atılan", "pahalı olan", "sıradışı olan", "ayrıcalıklı olan", "keyif alınan", "özlenen", "güvenli olan", "üst düzeyde hizmet sunan", "kaliteli olan"... Gerçekte lüks olgusu nedir? Yıllar içinde lüks kavramı da birçok kavram gibi anlamsal çerçevede ve algı düzeyinde değişime uğramış mıdır?

Konu Başlığı
Lüks mallar -- Pazarlama
 
Luxuries -- Marketing.
 
Lüks tüketim malları endüstrisi
 
Luxury goods industry.
 
Markalama (Pazarlama)
 
Branding (Marketing).


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002688658.827 ZEY 2013Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon