Gemba Kaizen : sürekli iyileştirmeye sağduyulu bir yaklaşım = Gemba Kaizen : a commonsense approach to a continuous improvement strategy
tarafından
 
Imai, Masaaki, 1930- yazar

Başlık
Gemba Kaizen : sürekli iyileştirmeye sağduyulu bir yaklaşım = Gemba Kaizen : a commonsense approach to a continuous improvement strategy

Yazar
Imai, Masaaki, 1930- yazar

ISBN
9786051338705

Yazar Ek Girişi
Imai, Masaaki, 1930- yazar

Fiziksel Tanımlama
xxiv, 424 sayfa ; 24 cm.

Genel Not
2. basımdan çeviridir.
 
Dizin var.

İçerik
Kaizen'e Giriş Gemba Kaizen Gemba'da Kalite, Maliyet ve Teslimat Standartlar 5S: İş Yeri Organizasyonunun Beş Adımı Muda Gemba Evinin Temeli Görsel Yönetim Gemba'da Gözetmenlerin Rolü Gemba Yöneticisinin Rolü ve Hesap Verebilirliği Tam Zamanında Sisteminden Toplam Akış Yönetimine Wiremold'da Tam Zamanında Deneyimi CEO'nun Kaizen'deki Rolü Gemba'ya Gidiş Örnek Olaylar

Özet
Organizasyonlar, günümüzün yoğun rekabet altındaki küresel ekonomisinde ayakta kalabilmek için, her zamankinden daha çok etkili ve kazançlı olmak zorundadırlar. Sorun çözücü çalışanlar geliştirmek, üretkenliği arttırmak, kaliteyi iyileştirmek ve israfı azaltmak ana başarı faktörleridir. Bu amaçları gerçekleştirecek kanıtlanmış stratejiler, bu öncü kılavuzda açıklanmıştır. Gemba Kaizen, kaynağını Japon iş felsefesindan alan, sürekli iyileştirme ve süreç yeniliği yöntemi olan Kaizen'in, anahtar işlemlerin yapıldığı yer olan Gemba'daki kritik iş performansı alanlarına uygulanışını göstermektedir. Kitabın ikinci baskısı, bu tanımlayıcı çalışmanın uzun süredir beklenen, baştan sona güncellenmiş halidir. Sonuç, en yaşamsal iş süreçlerindeki maliyet etkili, küçük iyileştirmeleri gerçekleştirmek için geliştirilmiş bir yaklaşımdır. Kaizen kavramını İngilizce konuşan dünyaya tanıtan tanınmış bir kalite yönetimi uzmanı tarafından yazılan bu yenilikçi kılavuz, geniş bir yelpazedeki sektörlerden birçok uluslararası başarı öyküleri ve örnekleriyle donatılmıştır. Bu örnekler maliyetin nasıl azaltılacağını, kalitenin nasıl iyileştirileceğini ve müşteri memnuniyetinin nasıl arttırılacağını göstermektedir.

Konu Başlığı
Industrial management.
 
Endüstriyel yönetim.
 
Service industries -- Management.
 
Hizmet endüstrisi -- Yönetim.

Yazar Ek Girişi
Yamak, Oygur,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0007138658.4012 IMA 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon