Pazarlama ve sosyoloji : işletme ve toplum ilişkisi
tarafından
 
Ünsalan, Mustafa, editör.

Başlık
Pazarlama ve sosyoloji : işletme ve toplum ilişkisi

Yazar
Ünsalan, Mustafa, editör.

ISBN
9786052423622

Fiziksel Tanımlama
ix, 520 sayfa ; grafik, tablo. 21 cm.

Seri
Beta ; Yayın no 3860. İşletme ekonomi dizisi ; 1003.

İçerik
Sosyolojiye Giriş -- Sosyolojiyi, Ekonomik Sistem ve Çalışma Yaşamı Üzerinden Okumak -- Pazarlama ve Sosyoloji İlişkisi -- Müşteri Davranışları ve Sosyoloji -- Pazarlama Araştırmaları ve Sosyoloji -- Marka Yönetimi ve Sosyoloji -- Perakendecilik Yönetimi ve Sosyoloji -- Pazarlama İletişimi ve Sosyoloji -- Hizmet Pazarlamasına Sosyolojik Bir Bakış -- Uluslararası Pazarlama ve Sosyoloji -- Endüstriyel Pazarlama ve Sosyoloji -- Yeşil Tüketici Davranışı ve Sosyoloji -- Sosyal Pazarlama ve Sosyoloji -- Dijital Pazarlama ve Sosyoloji -- Bütünsel Pazarlama ve Sosyoloji -- İlişkisel Pazarlama ve Sosyoloji -- Sosyoloji ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

Özet
Bu çalışmanın amacı pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyen akademisyenlere, araştırmacılara ve özel sektör çalışanlarına farklı bir pencere sunmaktır. Kitap 3 kısım olmak üzere 17 bölümden oluşmaktadır. (Önsözden)

Konu Başlığı
Sociology.
 
Sosyoloji.
 
Marketing.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Ünsalan, Mustafa,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011370658.8 U57 2019Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon