Pazarlama vizyonunu genişleten yeniden doğan pazarlar
tarafından
 
Sümersan Köktürk, Mehtap, editör.

Başlık
Pazarlama vizyonunu genişleten yeniden doğan pazarlar

Yazar
Sümersan Köktürk, Mehtap, editör.

ISBN
9786053331513

Basım Bilgisi
1. baskı.

Fiziksel Tanımlama
311 sayfa : tablo ; 24 cm.

Seri
Beta yayın no ; 3124. Anı dizisi ; 04
 
Beta Basım Yayım Dağıtım yayınları ; 3124.
 
Anı dizisi ; 04.

Seri Başlığı
Beta yayın no ; 3124. Anı dizisi ; 04

Genel Not
Dizin vardır.

İçerik
1. Bölüm Yeniden Doğan Pazar -- 2. Bölüm Yeniden Doğan Pazarlarda Tüketici ve Çevresi -- 3. Bölüm Yeniden Doğan Pazarlara Firma Bakışı -- 4. Bölüm Çıkarımlar.

Özet
Yeniden doğan pazar oluşur ancak sürdürülebilirliği soru işaretleri taşır. Yeniden doğan pazarlar sadece uluslararası ve ülke temelli düşünülmemeli tüketici yaşam tarzı, sektörler, ürünler, şehirler, kavramlar, kaynaklar, fikirler, bölgeler de birçok zaman yeniden doğan niteliği taşımaktadır. Çekicilik içeren bu pazarlar aynı zamanda önemli riskler de taşır. Bugünkü tartışmalarda yeniden doğan pazarların kaynak zenginliği nedeniyle sermaye ve yatırımları çekerek doğduğu söylenir ve olumlu gösterilir. Oysa yeniden doğan pazarların kendi bağımsızlığını, kendi kendine yeterliliğini ve ulusal fakirliğin azalmasını kazandırmadığı ve gelecek kuşaklara fırsat yaratmadığı takdirde bu pazarlar olumlu olarak değerlendirilemez. Çünkü sürdürülebilir olamazlar. Bu nedenle, doğru stratejilerle yaklaşmak, kısaca "akıllı olmak" bu pazarların sürdürülebilirliği için şarttır.

Konu Başlığı
Marketing research.
 
Pazarlama araştırması.
 
Marketing.
 
Pazarlama

Yazar Ek Girişi
Sümersan Köktürk, Mehtap,
 
Çobanoğlu, Emine,
 
Yalçın, Müge,
 
Dirsehan, Taşkın,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002932658.83 PAZ 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon