Markethink ya da farkethink : deneyimsel pazarlama ve duyusal markalama
tarafından
 
Batı, Uğur. yazar

Başlık
Markethink ya da farkethink : deneyimsel pazarlama ve duyusal markalama

Yazar
Batı, Uğur. yazar

ISBN
9786056728501

Yazar Ek Girişi
Batı, Uğur. yazar

Fiziksel Tanımlama
336 sayfa ; 23 cm.

Seri
Profesyonel Gelişim Serisi ; 1.

İçerik
1- Kitaba giriş deneyimini yaşayın 2- Deneyim ekonomisi bağlamında deneyim 3- Tüketici deneyimi yaratmak ve bu deneyimi pazarlamak 4- İki boyuttan beş boyuta: Duyusal markalar geliştirme ve beş duyu 5- Deneyimsel ve duyusal markalama deneyimleri

Özet
Gözümüz rengi ve formu, kulağımız sesi, dilimiz tadı, burnumuz kokuyu ve parmaklarımız dokuyu algılamamızı sağlar. Bugünün uzaktan iletişim teknolojisi henüz gözümüzü ve kulağımızı besleyebilen yeteneklere sahip olmasına rağmen onun kitlesel yanı hepimizin işini kolaylaştırıyordu. Oysa üç duyunun devre dışı kaldığı, diğer ikisinin ise ancak aracı medyumlar yoluyla alıcı pozisyonuna geçtiği bir iletişim holistik bir algı yaratamazdı. Duyusal markalama, hem tüm duyuları aynı anda harekete geçiren hem de temasın sağladığı sıcaklığı keyifli bir deneyime dönüştüren imkânlarla konvansiyonel yaklaşımların eksikliğini ve yetersizliğini gözler önüne seriyor. Uğur Batı, bir iletişim profesyoneli olarak elde ettiği birikimi bir akademisyen uzmanlığı ve duyarlılığıyla harmanlayarak bu alanda yepyeni ufuklar açıyor hepimize. Selim Tuncer (Genna MCG Ajans Başkanı)

Konu Başlığı
Marketing.
 
Markalama.

Yazar Ek Girişi
Koyuncu, Suat,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0006857658 BAT 2017Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon