A'dan Z'ye çağrı merkezi dünyası : çağrı merkezi terimler sözlüğü
tarafından
 
Arslan, Zekeriya. yazar

Başlık
A'dan Z'ye çağrı merkezi dünyası : çağrı merkezi terimler sözlüğü

Yazar
Arslan, Zekeriya. yazar

ISBN
9789750095108

Yazar Ek Girişi
Arslan, Zekeriya. yazar

Seri
Çağrı merkezi serisi ; 1.

İçerik
Bu kitabı rafınıza koymayın!--teşekkürler--neden terimler sözlüğü--terimler olmadan gelişim ve değişim olmaz--neden İngilizce terimler baz alındı--önemli bazı açıklamalar--bu hikaye anlaşıldığında--çağrı merkezi kısaltmaları--Türkçe-İngilizce çağrı terimleri endeksi--kaynakça.

Özet
Bu kaynak eksikliği ortamında, özellikle çağrı merkezleri konusunda yazabileceğim çok fazla şey olmasına rağmen, konunun temellerini ele alan, sektördeki öncü isimlerin makalelerinden ve "bilim tanımlarla başlar!" prensibinden hareketle, çağrı merkezlerinde en fazla kullanılan terimlerin "kapsamlı", her birinin üzerinde düşünülmüş, gerçek deneyimlerin içine konulduğu açıklamalardan oluşan bir "giriş seviyesi" kitapla başlamak istedim

Konu Başlığı
Call centers.
 
Çağrı merkezi.
 
Customer relations.
 
Müşteri ilişkileri.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiReferans KitaplarEKOBKN0004605REF 302.205 ARS 2006Merkez Kütüphane Referans Demirbaşları