Kaldıraç etkisi : Türkiye’nin internet girişimcilerinden deneyimler ve dersler
tarafından
 
Kaya, Ekim Nazım. yazar

Başlık
Kaldıraç etkisi : Türkiye’nin internet girişimcilerinden deneyimler ve dersler

Yazar
Kaya, Ekim Nazım. yazar

ISBN
9786054538584

Yazar Ek Girişi
Kaya, Ekim Nazım. yazar

Basım Bilgisi
2. baskı.

Fiziksel Tanımlama
168 sayfa : resim. ; 21 cm.

Seri
Optimist yayınları, no. 305.
 
Optimist Yayınları ; Yayın No. 305.

İçerik
Giriş 13 --Benim kısa hikâyem 17 --Girişimciler için İnternet Kaldıraç Etkisi 22 --1. Maaşlı mı çalışmalı, kendi işini mi yapmalı? 25 --Hasan Yalçınkaya'nm deneyimi 35 --Sina Afra'nın deneyimi 36 --Serkan Borançılı'nın deneyimi 38 --Alper Akcan'ın deneyimi 39 --Devrim Demirel'in deneyimi 45 --2. Ne yapmalı? 51 -- Serkan Borançılı'nın deneyimi 51 --Devrim Demirel'in deneyimi 52 --a. Talep gören bir şey satmak 54 --Ersan Özer'in deneyimi 55 --Orkun Tekin'in deneyimi 58 --b. Odaklanmak 61 --Aslı Gökdere'nin deneyimi 65 --Selçuk Saraç'ın deneyimi 67 --Alper Akcan'ın deneyimi 70 --c. Doğru iş modelini kurmak 73 --Emre Aydın'ın deneyimi 76 --d. Adapte olmak 80 --Hasan Yalçınkaya'nm deneyimi 82 --Orkun Tekin'in deneyimi 83 --3. Operasyon 87 --a. Pazarlama 87 --Fatih İşbecer'in deneyimi 90 -- Özgür Alaz'ın deneyimi 91 --b. Gelir-gider dengesi 96 --c. Sorun çözme 98 --Aslı Gökdere'nin deneyimi 100 --Fatih İşbecer'in deneyimi 100 --d. Basın PR 103 --Çağlar Erol'un deneyimi 105 --e. Yatırım-Satış 108 --Melih Ödemiş'in deneyimi 108 --Aslı Gökdere'nin deneyimi 110 --Hasan Yalçınkaya'nın deneyimi 112 --Alper Akcan'm deneyimi 114 --4. İnsanlarla İlişkiler 117 --a. Takım 117 -- Tümay Asena'nın deneyimi 118 --Alper Akcan'm deneyimi 119 --b. Güçler dengesi 123 --Çağlar Erol'un deneyimi 127 --c. Algı yönetimi 131 --d. Etki alanı yaratmak 137 --5. Devletle İlişkiler 145 -- a. Vergi ve sigorta 145 --Hasan Yalçınkaya'nın deneyimi 146 --b. Destek-teşvik-hibe 147 --Özgür Zan'ın deneyimi 159 --6. Şans 165 -- Melih Ödemiş'in deneyimi 166 --7. Sonuç 171

Özet
İnternet çağında girişimcilik yeni başlıyor! Ürün, kod, tasarım, içerik... Başarılı bir girişim için, bunlar her şey değildir. Çok iyi bir ürününüz var. Pazarlayamıyorsanız? Çok iyi bir tasarımınız var. Markanız berbatsa? Çok iyi bir markanız var. Müşteri destek hattınız kötüyse? Çok iyi bir ekibiniz var. Ürün bir türlü olmuyorsa? Tüm bu soruların cevaplarını yaşayarak öğrenen Türkiye'nin önde gelen 16 internet girişimcisi, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor. Önlerinde hiçbir örnek veya rol model yoktu. Şimdi bir haftada fark edilebilen gerçekleri bulmaları bazen aylar, bazen yıllar aldı. İnternet girişimciliğinde aynı hatalara tekrar tekrar düşmeden yol almak isteyenler için ilk ağızdan yaşam dersleri..

Konu Başlığı
Electronic commerce -- Turkey.
 
Elektronik ticaret -- Türkiye.
 
Entrepreneurs, Turkish.
 
Girişimciler, Türk

Yazar Ek Girişi
Gökdere, Aslı,
 
Erol, Çağlar.
 
Demirel, Devrim.
 
Aydın, Emre.
 
Özer, Ersan.
 
İşbecer, Fatih.
 
Yalçınkaya, Hasan.
 
Ödemiş, Melih,
 
Tekin, Orkun,
 
Alaz, Özgür,
 
Zan, Özgür,
 
Saraç, Selçuk,
 
Borançılı, Serkan,
 
Afra, Sina,
 
Asena, Tümay,
 
Temiztaş, Mustafa
 
Bulsun, Utku Umut


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003199338.04 KAL 2012Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon