Yedi adımda markalaşma : Yaşamdan örneklerle
tarafından
 
Ayhan, Altay. yazar

Başlık
Yedi adımda markalaşma : Yaşamdan örneklerle

Yazar
Ayhan, Altay. yazar

ISBN
9786051033310

Yazar Ek Girişi
Ayhan, Altay. yazar

Yayım Bilgisi
İstanbul : Ceylan Matbaası, 2016.

Fiziksel Tanımlama
241 sayfa : resim, harita. ; 24 cm.

Seri
Aura Kitapları no:40, Şirket Kültürü-İş Dünyas ; 9.

İçerik
İÇİNDEKİLER YAZAR HAKKINDA 9 OKTAY ALPTEKİN'İN ÖNSÖZÜ 11 GİRİŞ: MARKA YÖNETİMİ 13 Kitabın öyküsü 14 Biraz felsefe, biraz psikoloji 15 Pazarlama kavramlarına genel bakış 18 Marka nedir? 27 Markanın bileşenleri 30 1. ADIM: KONUMLANDIRMA 37 Pazar haritalaması 41 Fark yaratma seçenekleri 43 Konumlandırma hataları 52 Yaşamdan Örnekler: Ken Smith'le Nashville Toplantısı 53 2. ADIM: ÜRÜN GELİŞTİRME VE FİYATLANDIRMA 55 Ürün geliştirme 56 iyi tasarım, iyi iletişim 60 Fiyatlandırma stratejileri 63 Kalite-fiyat ilişkisi 64 Yaşamdan Örnekler: Çin'de Zeytinyağı Satmak 67 3. ADIM: REKLAM VE TANITIM 69 Reklam nedir? 70 Reklamın amacı ve bütçesi 74 Reklam mecraları ve sosyal medya 77 Benzersiz satış vaadi 84 Büyük fikir 85 Yaratıcı strateji dokümanı 88 Medya planlaması ve yıllık reklam planı 90 Yaşamdan Örnekler: Halit Kıvanç'la Axion reklamı 93 -- 4. AD(M: PRO'M, OS:YONi 95 Promosyon nedir? 96 Durum tespit analizi 96 Promosyonun amacı ve hedef kitlesi 98 Temel promosyon stratejileri (itme ve çekme) 100 Promosyon teknikleri 101 Başarıya taşıyan program: Bütünleşik pazarlama iletişimi 111 Yaşamdan Örnekler: İzmir Çamaşır Suyu Eylem Planı 114 5. ADIM': DAGl'TIM 119 Dağıtım nedir? 120 Son tüketiciye/ müşteriye ulaşım kanalları 122 Endüstriyel ürünlerde müşteriye ulaşım kanalları 126 Dağıtımda performans kriterleri 129 Sadelik bir strateji midir? 136 Yaşamdan Örnekler: Köylerde Ürün Numunesi Dağıtımı 143 6. ADrM: MÜŞTERİ SADAKATİ VE TÜKETİCİ TRENDLERİ 145 Tutku/ Sevgi 147 Doğu'dan gelen esintiler 152 Minimalist yaklaşım 153 Teknoloji 160 Türklere özgü trendler 161 Geleceğil64 Yaşamdan Örnekler: Rusya'da GALA Toz Deterjan 167 . . ' fM: KARLIUK VE •... _· . V .• ·_ . 7. AD GELECEGE BAKIŞ 169 Marka karlılığı takip sistemi 171 Marka kar-zarar tablosu 174 Stratejik plan 176 Bütçe süreci 177 Yaşamdan Örnekler: Neden Her Pozisyonda İyi Bir Finansçı Olmalıyız? 181 UYGULAMALAR: İNCELEMELER VE VAKA ÇALIŞMALARI 183 DIŞ PAZARLARDA TÜRK MARKALARININ İNŞASI 184 Markalaşma ve Türkiye üzerine 184 Coğrafi işaretleme 188 Markalaşmada ürün, yöre, ülke üçgeni 191 "Made in Turkey" ambalajları 195 Markalaşma yolunda Türkiye 198 Yaşamdan Örnekler: Japonya'da Türk Malı 201 VAKA ÇALIŞMASI - 1: REFRICON 202 VAKA ÇALIŞMASI - 2: H'AYRAN 211 SONSÖZ VE TEŞEKKÜRLER 223 KAYNAKÇA 229 MARKA DİZİNİ 233 KAVRAM DİZİNİ 239

Özet
Deneyimli yönetici Altay Ayhan'ın üçüncü baskısını yaptığımız "Yedi Adımda Markalaşma" kitabı, yazarın otuz yılı aşkın pazar bilgisi ve gözlemleriyle saha tecrübelerinden hareketle, eski yeni tüm firmalara markalaşma yolunda nasıl hareket etmeleri, neleri öne çıkarmaları, hangi kurallara uyup, hangi yanlışları yapmamaları gerektiğini anlatıyor...

Konu Başlığı
Virtual Reality.
 
Sanal Gerçeklik.
 
Trademarks -- Turkey.
 
Ticari Markalar -- Türkiye.
 
Success in Business.
 
İşletmelerde Başarı.
 
Branding.
 
Markalaşmak.

Tüzel Kişi Ek Girişi
Aura Kitapları
 
Agora Kitaplığı


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003108658.827 AYH 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon