Türkiye’de medya ekonomisi
tarafından
 
Kuyucu, Michael, yazar

Başlık
Türkiye’de medya ekonomisi

Yazar
Kuyucu, Michael, yazar

ISBN
9786058836778

Yazar Ek Girişi
Kuyucu, Michael, yazar

Fiziksel Tanımlama
685 sayfa : tablolu. ; 24 cm.

İçerik
Giriş -- 1.Bölüm: Yazılı Basın Macerasının Türk Medya Ekonomisindeki Yeri -- 2.Bölüm: Televizyon Macerasının Türk Medya Ekonomisindeki Yeri -- 3.Bölüm: Radyo Macerasının Türk Medya Ekonomisindeki Yeri -- 4.Bölüm: Türkiye’de Medya Ekonomisinin Mülkiyet Açısından Yapısal Analizi (1980-2012) -- 5. Bölüm: Türk Medya Ekonomisinde Yer Alan Medya Grupları (1980-2012) -- Sonuç -- Kaynakça.

Özet
Gazetelerin akşam baskılarından, dijital - online medyaya kadar Türk medyasının tarihi bu kitapta. Türk medyasının başrol oyuncuları ve medya kariyerlerinin hikâyeleri… Türk medyasının ekonomik yapısında yaşanan dönüşümün akademik incelemesi… Gazetesini yayınlayan ve sermayesini kendisi yaratan patronlardan, farklı sektörlerden elde ettiği gelirlerle medya holdinglerine sermaye aktaran medya patronlarına kadar geçen tarihsel sürecin hikâyesi… Türk medyasının ekonomik ve mülkiyet yapısı ile ilgili yapılan bu akademik incelemede medyanın tarihsel hikâyesinin yanı sıra ekonomik gelişimine de yer verildi. Ailesi gazetecilikten gelen basın patronlarından, büyük sermayelerin yarattığı medya holdinglerine giden yolda Türk medyasında yaşanan köklü değişim ve Türkiye’nin yarım asırlık medya tarihi.

Konu Başlığı
Media Economy -- Turkey.
 
Medya ekonomisi -- Türkiye.
 
Mass media -- Economical -- Turkey.
 
Kitle iletişim araçları -- Ekonomik açıdan -- Türkiye.
 
Mass communication industry -- Economic confidence -- Turkey.
 
Kitle iletişim sanayi -- Ekonomik durum -- Türkiye.
 
Mass media and business -- Turkey.
 
Kitle iletişim araçları ve işletmecilik -- Türkiye.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003701338.4730223 KUY 2012Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon