Uluslararası pazarlara giriş stratejileri
tarafından
 
Cengiz, Emrah

Başlık
Uluslararası pazarlara giriş stratejileri

Yazar
Cengiz, Emrah

ISBN
9789752956315 9752956319

Yazar Ek Girişi
Cengiz, Emrah

Fiziksel Tanımlama
xxv, 221 sayfa. : tablo ; 23 cm.

Seri
Yayın ; 1737. İşletme-ekonomi dizisi ; 211.

Genel Not
Kaynakça (s.[213]-221) var.

İçerik
Uluslararası Pazarlama ve Uluslararsı Pazarlara Giriş İhracata Dayalı Pazara Giriş Stratejileri Sözleşmeye Dayalı Pazara Giriş Stratejileri Yatırıma Dayalı Giriş Stratejileri

Özet
Bu çalışmanın amacı; uluslararası pazarlara yönelmek isteyen işletmelerin dış pazarlara giriş stratejileri konusunda izlemeleri gereken yol ve dikkat etmeleri gereken unsurlarının ortaya konulmasıdır.

Konu Başlığı
İhracat pazarlamasıYönetim.
 
Export marketingManagement.
 
Uluslararası ekonomik ilişkiler.
 
International economic relations.
 
İhracat -- Türkiye.
 
Export -- Turkey.

Yazar Ek Girişi
Gegez, Ercan., yazar.
 
Arslan, Müge., yazar.
 
Pirtini, Serdar., yazar.
 
Tığlı, Mehmet, yazar.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003040382.6 CEN 2007Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon