Değişen pazarlama anlayışı : yeni pazarlama yaklaşımları
tarafından
Akçi, Yavuz.
Başlık
:
Değişen pazarlama anlayışı : yeni pazarlama yaklaşımları
Yazar
:
Akçi, Yavuz.
ISBN
:
9786053447986
Yazar Ek Girişi
:
Akçi, Yavuz.
Fiziksel Tanımlama
:
343 sayfa : resim, şekil, tablo ; 24 cm.
İçerik
:
İçindekiler 1.Gerilla Pazarlama 2.Niş Pazarlama 3.Nöropazarlama 4.İçerik Pazarlama 5. Siyasal Pazarlama 6.Deneyimsel Pazarlama 7.Dijital Pazarlama 8.Yeşil Pazarlama 9. Sosyal Pazarlama 10. Retro Pazarlama 11.İlişkisel Pazarlama 12.Pazarlama Yönetiminde Veri Madenciliği 13. Değer Temelli Pazarlama
Özet
:
Teknolojideki değişim, iletişimin, lojistiğin gelişmesi geleneksel yöntemlerin, tekniklerin yetersiz kalmasına neden olmuştur. Geçmişte başarı elde edilmesini sağlayan uygulamalar yetersiz kalmaya başlamış, dolayısıyla bu durum pazarlama faaliyetlerinde de yenilik ihtiyacının ortaya çıkmasına sebep olmuştur. Pazarda var olmak, rekabet edilebilir olmak için pazarlama yöneticileri yenilikleri hızlıca benimseyip firmalara ve ürünlere uygulamaya başlamışlardır. Bu kitapta Gerilla Pazarlamaya ilişkin kavramsal bilgilerin yanı sıra gerilla pazarlama süreci, geleneksel pazarlama ile arasındaki farklılıklar, gerilla pazarlama uygulamaları gibi bilgiler verilecektir.
Konu Başlığı
:
Branding (Marketing)
Markalaşma (Pazarlama)
Marketing -- Management.
Pazarlama -- Yönetim.
Product management.
Ürün yönetimi.
Yazar Ek Girişi
:
Kılınç, Kazım,
Yıldız, Arif,
Akçi, Yavuz,
Karagöz, Şerife,
Önen, Vahap,
Sarıtaş, Ahmet,
Bacaksız, Pınar,
Öztürk, Meltem,
Oğuz, Gülsüm Vezir,
Aslan, Ramazan,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0010711 | 658.8 AKÇ 2018 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |