Starbucks - gönlünü işe vermek : her bir bardak kaveyi ilk kez hazırlıyormuşçasına
tarafından
 
Schultz, Howard.

Başlık
Starbucks - gönlünü işe vermek : her bir bardak kaveyi ilk kez hazırlıyormuşçasına

Yazar
Schultz, Howard.

ISBN
9789944118187

Yazar Ek Girişi
Schultz, Howard.

Basım Bilgisi
12. baskı.

Fiziksel Tanımlama
368 sayfa ; 22 cm.

İçerik
iciNDEKiLER BIRINCI BOLUM 2 -- ONSOZ -- KAHVEYI YENIDEN KESFETMEK 1987'YE KADAR GEcEN YILLAR - Hayal Gucu, Hulyalar ye Miltevazi Kokenler -- Güçlü Bir Mirasla Geleceğinizi Sağlama Alabilirsiniz -- italyanlar'a Gore Espresso, Arya Gibi -- "Sans Planlamanin Arkasindan Gelir" -- Hayır Diyenler Asla Büyük Bir Giişimde Bulunmamıştır -- Şirket Değerlerinin Ogrenilmesi -- IKINCI BOLUM -- KAHVE TECRUBESINI YENIDEN KESFETMEK OZEL YILLAR: 1987-1992 -- Rüyalarını Acik Gözlerle Gör -- Sizin Hayalinizi Zaptettiyse Baskalarnı da Büyüler -- insanlar Bir Uretim Bandinin Parcasi Degildir -- Yüz Katlı Bir Binanın Once Guclu Bir Temele ihtiyaci Vardir -- Sizden Daha akıllı insanlar Sizi Tehdit Etmesin -- Dogmatizmin ve Esnekligin Degeri -- ÜÇÜNCÜ BÖLÜM -- GiRİŞİMCİ RUHU YENILEMEK HALKA AÇILMA YILLARI: 1992-1997 -- Wall Street Bir Şirketin Değerine Değil Fiyatına Bakıyor -- Yeniden Keşfederken, Kendini Yeniden Keşfetmeye Ne Dersin? -- Girişimcinin, Girişimci Ruhun Önüne Geçmesine izin Vermeyin -- Başarılı Yatırımlar Yaptığınızda Bile Kendinizi Yenilemeye Çalışın -- Fiyat Krizi, Değer Krizi 18 Marka Geliştirmenin En İyi Yolu Bir Defada Bir Kişidir -- Yirmi Milyon Yeni Müşteri için Risk Almaya Değer -- Hem Büyüyüp Hem Küçük Kalabilirsiniz -- Bir Şirket Sosyal Açıdan Nasıl Sorumlu Olabilir? -- Mağazaların Tek Tip Olmamasının Yolu -- Size Odaklanmanız Söylendiğinde Miyop Olmayın -- Yüreğinizle Yönetin

Özet
Starbucks'ın başarısı, son yılların en heyecan verici iş hikâyelerinden biri. Seattle'ın liman bölgesinde tek bir mağazayla başlayan Starbucks, dünya çapında on yedi bine yakın mağazası olan bir şirkete dönüştü. Üstelik her iş gününde yeni bir Starbucks açılıyor. Bu inanılmaz büyüme şunu gösteriyor ki Starbucks, ürün mükemmeliyeti ve müşteri memnuniyeti ilkesine bağlı kalmayı başarmıştır. "Gönlünü İşe Vermek, girişimciler, yöneticiler ve Starbucks tutkunları için yenilikçi bir şirketin gönülden çalışarak nasıl dünya çapında bir üne kavuştuğunu anlatan harika bir kroniktir." -Business Times- "Bu biyografiden daha doyurucu bir kahve hayal etmek zor." -Publishers Weekly- "Schultz, Starbucks'ın, müşterilerinin ruhunu nasıl etkilediğini detaylı bir şekilde anlatarak saf Amerikan gerçeğini açığa vuruyor. Müşterilerinizin hayallerini ele geçirebilirseniz kazanırsınız." -USA TODAY- (Tanıtım Bülteninden)

Tüzel Kişi Konu Girişi
Starbucks Coffee Company.
 
Starbucks Kahve Şirketi.

Konu Başlığı
Restaurateurs -- United States -- History.
 
Restoran işletmecileri -- Tarih -- ABD.

Yazar Ek Girişi
Yang, Dori Jones,
 
Birpınar, Ömer Faruk,
 
Kemik, Fatih,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011690647.9573092 SCH 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon