Postmodernizmin etkileşim odaklı yansımaları : ''deneyimsel pazarlama''
tarafından
Yaman, Zührem. author
Başlık
:
Postmodernizmin etkileşim odaklı yansımaları : ''deneyimsel pazarlama''
Yazar
:
Yaman, Zührem. author
ISBN
:
9786053446651
Yazar Ek Girişi
:
Yaman, Zührem. author
Fiziksel Tanımlama
:
vii, 128 sayfa : tablo, şekil, fotoğraf ; 24 cm.
İçerik
:
İçindekiler 1-Postmodern öncesi ve Sonrası Pazarlama Anlayaşına Bütünsel Bir Bakış 2-Postmodern Pazarlama Yöntemlerine Genel Bakış 3-Deneyim Kavramı ve Müşteri Deneyimi 4-Deneyimsel Pazarlama 5-Deneyimsel Pazarlama Örnekleri
Özet
:
Bu çalışma; postmodernizmin pazarlama alanına etkimelerinin en önemli yansımalarından biri olan Deneyimsel Pazarlamayı bütüncül bir bakış açısıyla ele almaktadır. Çalışmanın son bölümünde farklı sektörel deneyimsel pazarlama örneklerine yer verilmiş. (Önsözden)
Konu Başlığı
:
Marketing.
Pazarlama.
Relationship marketing.
İlişki pazarlaması.
Branding (Marketing).
Markalaşma (Pazarlama).
Yazar Ek Girişi
:
Zerenler, Muammer,
Kırdar, Sevda,
Turan, Nurullah Arda,
Başlık Ek Girişi
:
Deneyimsel pazarlama
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011567 | 658.8 YAM 2018 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |