Dijital pazarlama
tarafından
Chaffey, Dave.
Başlık
:
Dijital pazarlama
Yazar
:
Chaffey, Dave.
ISBN
:
9786053447740
Yazar Ek Girişi
:
Chaffey, Dave.
Basım Bilgisi
:
6. baskı.
Fiziksel Tanımlama
:
xxi, 702 sayfa : resim, tablo, şekil ; 28 cm.
Genel Not
:
Kaynakça bölüm sonlarındadır.
İçerik
:
İçindekiler Bölüm 1 :Dijital Pazarlamanın Temelleri 1. Dijital Pazarlamaya Giriş 2. Çevrimiçi pazar analizi: mikro çevre 3. Çevrimiçi makro çevre Bölüm 2: Dijital Pazarlama Stratejisi Geliştirme 4. Dijital Pazarlama Stratejisi 5.Dijital medya ve teknolojinin pazarlama karması üzerindeki etkisi 6. Dijital platformları kullanarak ilişkisel pazarlama Bölüm 3 : Dijital Pazarlama : Yürütme ve Uygulama 7. Çevrimiçi müşteri deneyimi sağlama 8. Dijital medya için kampanya planlanması 9. Pazarlama iletişimlerinde dijital medya kanalları kullanma 10. Dijital kanal performansını değerlendirme ve geliştirme 11. İşletmeden tüketiciye dijital pazarlama uygulaması 12. İşletmeden işletmeye dijital pazarlama uygulaması
Konu Başlığı
:
Digital marketing.
Dijital pazarlama.
Marketing -- Management.
Pazarlama -- Yönetim.
Advertising.
Reklamcılık.
Marketing -- Technologic innovations.
Pazarlama -- Teknolojik yenilikler.
Yazar Ek Girişi
:
Chadwick, Fiona Ellis,
Aksakal, Aytürk,
Apaydın, Fahri,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0010839 | 658.84 CHA 2016 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |