Güvenin kuralları : dünyanın en iyi yöneticileri nasıl mükemmel işyerleri yaratıyorlar?
tarafından
 
Lee, Bob.

Başlık
Güvenin kuralları : dünyanın en iyi yöneticileri nasıl mükemmel işyerleri yaratıyorlar?

Yazar
Lee, Bob.

ISBN
9786059905336

Yazar Ek Girişi
Lee, Bob.

Fiziksel Tanımlama
154 sayfa : şekil ; 21 cm.

İçerik
"Güvenin Kuralları"na Övgüler -- Giriş -- Kural 1 : Önce siz güvenin -- Kural 2 : Çizginizi bozmayın, İnandığınız yoldan şaşmayın ve dürüst olun -- Kural 3 : Verdiğiniz sözleri tutun -- Kural 4 : Kolay ulaşılabilen ve rahat konuşulabilen biri olun -- Kural 5 : Doğrudan ve açık cevaplar verin -- Kural 6 : Fikir ve önerilerin peşinden koşun ve cevapsız bırakmayın -- Kural 7 : Kendilerini ilgilendiren kararlara çalışanları dahil edin -- Kural 8 : Beklentilerinizi açıkça ifade edin -- Kural 9 : Sıcak bir karşılamayla özel olduğunu hissettirin -- Kural 10 : Kimsenin işi "önemsiz" değildir -- Kural 11 : Takdir ettiğinizi gösterin -- Kural 12 : İnsanları her yönüyle tanıyın -- Kural 13 : Çalışanların iş-yaşam dengesini kurmasına yardımcı olun -- Kural 14 : Herkese adil davranın -- Kural 15 : Karşılığında ücret aldığınız işi hakkıyla yapın -- Kural 16 : Birlikte eğlenin -- Nasıl devam edeceksiniz? -- Önerilen Okumalar

Özet
Arka kapak: İngiltere ve İrlanda'daki Great Place to Work Enstitülerinde Kurucu ve Küresel Danışma Kurul Başkanlığı da dahil olmak üzere, üst düzey liderlik pozisyonlarında çalışmış olan Bob Lee, 'herkes için mükemmel işyeri'ni sorguladığı yeni kitabı Güvenin Kuralları'nda büyük ya da küçük tüm işletmelerde yöneticilerin etkin ekip yönetimi ve başarılı sonuçlar için uygulaması gereken 16 güven kuralını yalın bir üslupla okurlarla paylaşıyor.Eyüp Toprak'ın önsözüyle hazırlanan kitapta, çalışanlar, yöneticiler ve genç kuşak için iş yaşamında güven yaratmaya dair altın öğütler yer alıyor. Yazarın ifadesiyle:"Birçoğumuz çalışanlarımızla sağlam ilişkiler kurmanın önemini düşünmekten hiç vazgeçmedik çünkü çoğumuz bunun niçin önemli olduğunu öğrenemedik. Klasik yönetim düşüncesi ayakta kalmayı başaramadı. Okulda bize güveni öğretmiyorlar. MBA programlarında, şirket içi eğitimlerin birçoğunda yer almıyor ve bu büyük bir sorun. Sorumlu olduğumuz kaynakları; tesisleri, makineleri, donanımları, araçları yönetmeyi biliyoruz. Bu kaynakları kullanan kişileri yönetmeyi öğrendik ve bu kaynaklarla ne yapmamız gerektiğini de biliyoruz: Üretim hedefleri, satış bütçeleri, hizmet standartları... Ancak çoğumuza bu hedeflere ulaşmanın ve bir yönetici olarak uzun soluklu başarı elde etme yolunun her bir çalışanla aramızda güven oluşturmaktan geçtiği açıkça öğretilmedi."

Konu Başlığı
Personnel management -- Psychological aspects.
 
Personel yönetimi -- Psikolojik yönler.
 
Trust -- Social aspects.
 
Güven -- Sosyal açıdan.

Yazar Ek Girişi
Ötken, Tuçe,
 
Hız, Dilhan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012095658.3 LEE 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon