Yeni Medya'da stratejik iletişim yönetimi : iletişim 3.0'da yeni medya kullanım kılavuzu
tarafından
Uğurlu, Saadet.
Başlık
:
Yeni Medya'da stratejik iletişim yönetimi : iletişim 3.0'da yeni medya kullanım kılavuzu
Yazar
:
Uğurlu, Saadet.
ISBN
:
9786053339168
Yazar Ek Girişi
:
Uğurlu, Saadet.
Fiziksel Tanımlama
:
ix, 185 sayfa : tablo, şekil ; 23 cm.
Seri
:
. Beta Yayınları ; yayın no. 3542. İletişim dizisi ; 13.
Beta Yayınları ; yayın no. 3542. İletişim dizisi. 13.
Genel Not
:
Kaynakça: [183]-185.
İçerik
:
BİRİNCİ BÖLÜM -- İLETİŞİM 3.0 -- 1.1. İLETİŞİM OLGUSU, TANIMI VE SÜREÇLERİ.15 -- 1.2. STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ VE İLETİŞİM 3.0 .28 -- İKİNCİ BÖLÜM -- TOPLUM, TEKNOLOJİ VE DEĞİŞEN İLETİŞİM ARAÇLARI -- 2.1. İLETİŞİM ARAÇLARINA TARİHSEL VE KURAMSAL BAKIŞ.41 -- 2.2. GELİŞEN TOPLUM VE İLETİŞİM .51 -- 2.2.1. Gelişen Tüketici Davranışları ve İhtiyaçları.53 -- 2.2.2. Yeni Tüketici Profili ve Trendleri54 -- 2.2.2.1. Tüketici Yerine Türeticilik .54 -- 2.2.2.2. Markanın Kimliğini Ödünç Almak55 -- 2.2.2.3. Kolaycılık56 -- 2.2.2.4. Tüketicinin Gücü56 -- 2.2.2.5. Yaşamın Akışını Kolaylaştırmak .56 -- 2.2.2.6. Yenilik ve Değişiklikler57 -- 2.2.2.7. Öngörüler.57 -- 2.3. GELİŞEN İLETİŞİM YÖNETİMİ60 -- 2.3.1. Pazarlama İletişimi.60 -- 2.3.2. Bütünleşik Pazarlama İletişimi61 -- 2.2.3. Gelişen Pazarlama Karması.64 -- 2.3.4. Teknolojik Anlamda Gelişmeler67 -- ÜÇÜNCÜ BÖLÜM -- YENİ MEDYA'DA STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ -- 3.1. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GELENEKSEL'DEN YENİ MEDYA'YA GEÇİŞ 75 -- 3.2. YENİ MEDYA VE YENİ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI.78 -- 3.2.1. Yeni Nesil Medya Planlaması 87 -- 3.2.2. Dijital İletişimde Multitasking (Çoklu Davranışlar)95 -- 3.3. DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİM STRATEJİLERİ .99 -- 3.3.1. İçerik Pazarlama .100 -- 3.3.2. Lokasyon Temelli Reklam 102 -- 3.3.3. Davranışsal Hedefleme 103 -- 3.3.4. Bloglar Ve Bültenler .103 -- 3.3.5. E-Posta Pazarlama 104 -- 3.3.6. E-Ticaret.105 -- 3.3.7. Mobil Pazarlama.107 -- 3.4. SOSYAL MEDYA STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ.108 -- 3.5. SOSYAL MEDYA'DA MARKA İLETİŞİMİ 114 -- 3.6. SOSYAL PAZARLAMA VE HALKLA İLİŞKİLER .116 -- 3.6.1. Medya Yakınsaması (Media Convergence) 120 -- 3.6.2. Dijital Pr Müşteri Deneyimi Yönetimi 121 -- 3.6.3. Online Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Dijital PR122 -- 3.7. VERİ TABANLI PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE VERİ YÖNETİMİ 126 -- 3.7.1. Sadık ve Potansiyel Müşteri Yönetiminde Yeni Medya Kullanımında Çoklu Kanal Stratejisi.128 -- 3.7.1.1. Müşteri Yaratma129 -- 3.7.1.2. Elde Tutma.130 -- 3.7.1.3. Üyeden Üye Kazanma.130 -- 3.7.2. Yapay Zeka Kullanımı.131 -- 3.7.2.1. E- Posta ve İnternet Verileri 137 -- 3.7.2.2 Kişisel Tercih Profilleri.138 -- 3.7.2.3. Coğrafi Kodlama138 -- 3.7.2.4. Veri Tabanı Kodlama Analizi 138 -- 3.7.2.5. Yaşam Boyu Değeri Analizi 138 -- 3.7.2.6. Veri Madenciliği.139 -- 3.7.2.7. Veri Tabanı Erişimli Pazarlama İletişimi .140 -- 3.7.2.8. Tanımlama Kodları 140 -- 3.7.2.9. Kişiselleştirilmiş İletişim140 -- 3.7.2.10. Veri Tabanı Erişimli İzne Dayalı Pazarlama141 -- 3.7.2.11. Büyük Veri 'Bıg Data' Kullanımı .142 -- 3.7.2.12. Yeni Medya'da Veritabanı Envanterlerinden Bazıları143 -- 3.8. DİJİTAL ALTERNATİF PAZARLAMA STRATEJİLERİ 144 -- SONUÇ 146 -- SÖZLÜK 153 -- KAYNAKÇA.183
Özet
:
Bu çalışmada; iletişimin kavramı, yeni teknolojilerle gelişen toplum ve insan davranışlarıyla beraber yeni iletişim araçlarının gelişimi, kullanım amaçları, nasıl kullanıldığı aktarılmaktadır. Bütünleşik pazarlama iletişimi içerisinde stratejik iletişimi nasıl etkin kullanabileceği de vurgulanmaktadır. Özellikle de yeni iletişim araçlarıyla beraber reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, medya planlama, araştırma, doğrudan satış v.b. pek çok disiplinin dijitalle 'evliliği' ve bütünleşik kullanımı üzerinde durulacaktır. Yeni iletişim araçlarının teknik özelliklerini iletişimde katma değere dönüştürerek; etkileşimli, hızlı ve refleks temelli iletişime geçişi irdelenmiştir. Çalışmada, ayıca Web 3.0 temelli teknolojik gelişmelerin temellerinde kognitif (bilişsel) iletişim araçlarına eklenen yeni argümanlar, veri bankası oluşumu ve etkin kullanımı da ele alınmaktadır.
Konu Başlığı
:
Public relations -- Management.
Halkla ilişkiler -- Yönetim.
Media -- Communication.
Medya -- iletişim.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0012138 | 659.2 UĞU 2017 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |