İşletme 2.0: İşletmecilikte yeni trendler : Yayına hazırlayan: B. Aykut Arıkan.
tarafından
 
Arıkan, B. Aykut, yayına hazırlayan.

Başlık
İşletme 2.0: İşletmecilikte yeni trendler : Yayına hazırlayan: B. Aykut Arıkan.

Yazar
Arıkan, B. Aykut, yayına hazırlayan.

ISBN
9786052819326

Fiziksel Tanımlama
184 sayfa : tablo, şekil, fotoğraf, grafik ; 21 cm.

Seri
Hiperyayın ; 638.

İçerik
İÇİNDEKİLER ÖNSÖZ 7 İŞLETME 2.0 İÇIN KAVRAMSAL ÇERÇEVE 9 Prof. Dr. B. Aykut ARIKAN STRATEJIK YÖNETIM ANLAYIŞI VE E-LOJİSTİK UYGULAMASININ, İŞLETMELERİ N REKABET GÜCÜNE ETKİLERİ "")0 Mustafa ÖZAN SOSYAL MEDYA VE İŞLETME STRATEJISI 51 DR. Öğr. Üyesi Canan TİFTİK PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE YENİLİKLERİN YAYILMASI TEORİSİ, BENİMSENME SÜRECI VE BIREYSEL YENİLİKÇİLİK 63 Dr. Hande AYHAN GÖKCEK GERILLA PAZARLAMA YÖNTEMİNE GÜNCEL BİR BAKIŞ 97 Züleyha ORAK GERILLA PAZARLAMANIN REKLAMCILIK ALANINDAKI UYGULAMALARI 118 Enes Osman UYAROĞLU İNOVATİF BIR TREND OLARAK KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK 138 Pelin ÖZGÜNAY İŞLETMECİLİKTE İNOVATİF TRENDLER 161 Emel SARAÇ - Murat BAŞAL

Özet
Modern işletmeler ve işletmecilik için temel bir paradigma haline gelen, sosyal, ekonomik, teknolojik ve çevresel değişim ve dönüşümler, modern çağın işletmelerini bu Gelecek Vizyonu içinde hareket etmeye ve ilerlemeye zorlar. Bu kitabın amacı, işletmelerin ve pazarların küreselleşme, teknoloji ve demografik dönüşümler neticesinde değişen yapılarını, işletmeleri, işletmeciliği ve işletme bilimini nasıl bir dönüşüme zorladığını, işletmelerin ve işletme biliminin kavramsal ve kuramsal temellerinin nasıl yeniden tanımlanabileceğini, özellikle ortaya çıkan global, mega, makro ve mikro trendler ekseninde oraya koymaya çalışmaktır.

Konu Başlığı
Business.
 
İşletme.
 
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Technological innovations -- Management.
 
Teknolojik yenilikler -- Yönetim.

Yazar Ek Girişi
Arıkan, B. Aykut,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012158658.409 İŞL 2020Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon